Volkswagen: Στο «περίμενε» και πάλι το εργοστάσιο στην Τουρκία

Κοινοποίησε το άρθρο

Την κατασκευή του εργοστασίου της στην Τουρκία ανέβαλε για άλλη μία φορά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen.

Ο λόγος δεν είναι κανένας άλλος από την τουρκική εισβολή στη Συρία, γεγονός που έχει παγώσει την κίνηση των Γερμανών από το φθινόπωρο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Κεντρικής Ευρώπης: Δείτε το shakedown

Με το shakedown ξεκινά το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης το οποίο διεξάγεται στις ασφάλτινες διαδρομές της Αυστρίας, της Τσεχίας και της Γερμανίας.     To Ράλι της Κεντρικής...

PEUGEOT 3008: Αναβάθμιση εκδόσεων με προσιτό…Style

Η νέα σειρά εκδόσεων του PEUGEOT 3008 έχει πλουσιότερο εξοπλισμό, ενώ πλέον είναι διαθέσιμο σε ακόμη πιο προσιτή τιμή εκκίνησης.     Το PEUGEOT 3008, ένα από...

Που θα γίνει το Ράλι Ακρόπολις του 2026

Μετά από πέντε χρόνια στη Λαμία, η έδρα του Ράλι Ακρόπολις τον Ιούνιο του 2026 θα βρίσκεται στο Λουτράκι.   Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο Λουτράκι,...

«Έχουμε ακόμη χρόνο και θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε έως τα μέσα του έτους», δήλωσε στέλεχος της εταιρίας στην γερμανική υπηρεσία του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, διευκρινίζοντας ότι το Εποπτικό Συμβούλιο το οποίο θα συνεδριάσει στο τέλος του μήνα και επρόκειτο αρχικά να αποφασίσει, δεν θα έχει το ζήτημα στην ημερήσια διάταξή του.

Τον περασμένο Νοέμβριο, ο επικεφαλής της Volkswagen Χέρμπερτ Ντις, σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα LinkedIn, είχε διαβεβαιώσει ότι η εταιρία του δεν εμπλέκεται σε πολιτικά ζητήματα, ταυτόχρονα ωστόσο είχε τονίσει ότι συμμερίζεται την εκτίμηση της γερμανικής κυβέρνησης και της ΕΕ για την τουρκική επίθεση στην Συρία. «Όσο σκοτώνονται άνθρωποι, δεν θα βάλουμε θεμέλια δίπλα στο πεδίο της μάχης», είχε γράψει χαρακτηριστικά ο κ. Ντις. Αργότερα, η εταιρία πάντως διευκρίνισε ότι δεν θα αναζητούσε άλλη χώρα για τη συγκεκριμένη επένδυση.

Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο, το εργοστάσιο που θα κατασκευαζόταν ως το τέλος του έτους στην Σμύρνη θα απαιτούσε επένδυση ενός δισεκατομμυρίου ευρώ και θα απασχολούσε περί τους 4.000 εργαζόμενους. Προβλεπόταν να παράγει περίπου 300.000 αυτοκίνητα (τα σεντάν Skoda Superb και VW Passat) ετησίως, ξεκινώντας από το 2022.

Το Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (dpa) μολαταύτα επισημαίνει ότι ο γερμανικός κολοσσός έχει ήδη ιδρύσει τουρκική θυγατρική, με αρχικό κεφάλαιο ύψους 164 εκατομμυρίων δολαρίων.