Η Audi «καλύτερη Ευρωπαϊκή μάρκα» σε ψηφοφορία αναγνωστών

Κοινοποίησε το άρθρο

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά, η Audi αναδείχθηκε ως η «καλύτερη Ευρωπαϊκή μάρκα αυτοκινήτου» στην Έρευνα Αξιοπιστίας του Consumer Reports. Το έγκριτο αμερικάνικο περιοδικό «τρέχει» αυτήν την έρευνα κάθε χρόνο, με εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες να ψηφίζουν με βάση τις εμπειρίες τους από τη χρήση του αυτοκινήτου τους.

Μαζί με την ψήφο τους, οι αναγνώστες του περιοδικού αναφέρουν και πιθανά προβλήματα που παρουσίασε το αυτοκίνητό τους στη διάρκεια του περασμένου δωδεκάμηνου. Παράγοντες όπως ο τύπος και η φύση του κάθε προβλήματος, ο χρόνος και το κόστος που απαιτήθηκε για την επίλυσή του συνυπολογίζονται για την ανάδειξη της τελικής κατάταξης. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που προσδίδει αξία στη συγκεκριμένη έρευνα είναι ότι καλύπτει αποτελέσματα που αφορούν τρεις γενιές του κάθε μοντέλου.

Τα αποτελέσματα της εφετινής χρονιάς βασίστηκαν σε στοιχεία που αφορούσαν περίπου 640.000 αυτοκίνητα. Η τελική κατάταξη της Έρευνας Αξιοπιστίας συνδυάζεται με τα αποτελέσματα δοκιμών που πραγματοποιεί το περιοδικό ως μέρος της ύλης του και προκύπτει μία γενική κατάταξη που εκφράζει τόσο τα ποιοτικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου όσο και την καθημερινή χρήση του, σε βάθος χρόνου. Και τα οκτώ μοντέλα της Audi που αξιολογήθηκαν στο πλαίσιο της έρευνας, έλαβαν την ένδειξη «προτεινόμενο για αγορά». Τα μοντέλα αυτά ήταν τα Audi A3, A4, A6, A8, Q3, Q5, Q7 και ΤΤ.

Ο κ. Βέρνερ Τσίμερμαν (Werner Zimmermann), Διευθυντής Διασφάλισης Ποιότητας στην AUDI AG, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το αποτέλεσμα, το οποίο στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στους πελάτες μας: Η ποιότητα αποτελεί βασικό προτέρημα της Audi».