Ταξινόμηση μεταχειρισμένου από Ευρώπη – Υποχρεωτικό το ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης

Κοινοποίησε το άρθρο
τέλη κυκλοφορίας
Στον έλεγχο των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποσκοπεί το άρθρο 53 του νόμου 4663 (ΦΕΚ 30Α/2020-12.2.2020) που ήδη βρίσκεται σε εφαρμογή.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FIAT Grande Panda: Κάνει την καθημερινότητα…Pandastic

Το FIAT Grande Panda δεν είναι απλώς ένα νέο μοντέλο. Είναι ένας τρόπος ζωής. Ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει στην πόλη, αλλά δεν περιορίζεται σ’...

Αυτά είναι τα πιο οικολογικά αυτοκίνητα

Η Green NCAP παρουσιάζει τη νέα αξιολόγηση βιωσιμότητας αυτοκινήτων, συγκρίνοντας 12 μοντέλα με βάση τον κύκλο ζωής τους. Aπό την παραγωγή έως την ανακύκλωση.     Η...

SEAT Ibiza και Arona 2026: Ανανέωση με νεανικό ύφος

Τα SEAT Ibiza και Arona ανανεώνονται, διατηρώντας τα βασικά τους χαρακτηριστικά, αποκτώντας πιο νεανικά στοιχεία και σύγχρονο εξοπλισμό.   Με αφορμή την 75η επέτειό της, η...

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο, για την  ενός μεταχειρισμένου οχήματος, εκτός των άλλων προβλεπόμενων δικαιολογητικών, είναι απαραίτητο και το ισχύον δελτίο ΚΤΕΟ που έχει εκδοθεί στην χώρα από την οποία προέρχεται το αυτοκίνητο, αν φυσικά πρόκειται για χώρα που ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τo οποίο δεν πρέπει να έχει καταγεγραμμένες σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις.

Επίσης, είναι απαραίτητο για την ταξινόμηση και το τιμολόγιο ή το ιδιωτικό συμφωνητικό πώλησης του αυτοκινήτου, στο οποίο αναγράφονται υποχρεωτικά και τα χιλιόμετρα που αυτό έχει διανύσει μέχρι την πώλησή του.

Οι υπηρεσίες μεταφορών είναι υποχρεωμένες να ελέγξουν αυτά τα δύο στοιχεία, να τα συγκρίνουν με τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο πιστοποιητικό ταξινόμησης, το οποίο εκδίδεται από το τελωνείο και να προχωρήσουν στην ταξινόμηση του οχήματος, μόνο αν δεν διαπιστώσουν ανακολουθία στις καταγραφές των χιλιομετρητών.

Αν το αυτοκίνητο προέρχεται από χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε δεν απαιτείται δελτίο ΚΤΕΟ από την χώρα προέλευσης, αλλά εκδίδεται νέο από ΚΤΕΟ της Ελλάδας, πριν την ταξινόμησή του.

Ο ίδιος νόμος μάλιστα ορίζει ότι αν η αρμόδια διεύθυνση μεταφορών, κατά τον έλεγχο των δικαιολογητικών που πραγματοποιεί προκειμένου να ταξινομηθεί ένα όχημα, διαπιστώσει ανακολουθία στις καταγραφές των χιλιομετρητών, τότε επιβάλλει και πρόστιμο στον εισαγωγέα, που κυμαίνεται από 5.000 έως 50.000 ευρώ.