Ταξινόμηση μεταχειρισμένου από Ευρώπη – Υποχρεωτικό το ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης

Κοινοποίησε το άρθρο
τέλη κυκλοφορίας
Στον έλεγχο των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποσκοπεί το άρθρο 53 του νόμου 4663 (ΦΕΚ 30Α/2020-12.2.2020) που ήδη βρίσκεται σε εφαρμογή.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BMW iX4: Ηλεκτρικό SUV coupe με 828 χλμ. αυτονομία και 612 ίππους

0
Η νέα BMW iX4 έρχεται το 2027 με αυτονομία έως 828 χλμ. φόρτιση 400 kW και κορυφαία έκδοση την M60 xDrive με 612 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9’’.

GEELY Monjaro EM-i: Έρχεται στην Ευρώπη το νέο υβριδικό SUV για οδήγηση…πέρα από τα...

0
Το GEELY Monjaro EM-i κάνει ευρωπαϊκή πρεμιέρα και φιλοδοξεί να γίνει σημείο αναφοράς στα plug-in υβριδικά D-SUV, έχοντας υψηλή τεχνολογία και κορυφαία άνεση.     Η GEELY...

Η ALPINE έρχεται στην Ελλάδα με δύο ηλεκτρικά «όπλα» – A290 και A390

0
Η ALPINE έρχεται στην ελληνική αγορά με τα ηλεκτρικά A290 και A390. Όλα τα χαρακτηριστικά, οι επιδόσεις και η αυτονομία των δύο νέων μοντέλων.

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο, για την  ενός μεταχειρισμένου οχήματος, εκτός των άλλων προβλεπόμενων δικαιολογητικών, είναι απαραίτητο και το ισχύον δελτίο ΚΤΕΟ που έχει εκδοθεί στην χώρα από την οποία προέρχεται το αυτοκίνητο, αν φυσικά πρόκειται για χώρα που ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τo οποίο δεν πρέπει να έχει καταγεγραμμένες σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις.

Επίσης, είναι απαραίτητο για την ταξινόμηση και το τιμολόγιο ή το ιδιωτικό συμφωνητικό πώλησης του αυτοκινήτου, στο οποίο αναγράφονται υποχρεωτικά και τα χιλιόμετρα που αυτό έχει διανύσει μέχρι την πώλησή του.

Οι υπηρεσίες μεταφορών είναι υποχρεωμένες να ελέγξουν αυτά τα δύο στοιχεία, να τα συγκρίνουν με τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο πιστοποιητικό ταξινόμησης, το οποίο εκδίδεται από το τελωνείο και να προχωρήσουν στην ταξινόμηση του οχήματος, μόνο αν δεν διαπιστώσουν ανακολουθία στις καταγραφές των χιλιομετρητών.

Αν το αυτοκίνητο προέρχεται από χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε δεν απαιτείται δελτίο ΚΤΕΟ από την χώρα προέλευσης, αλλά εκδίδεται νέο από ΚΤΕΟ της Ελλάδας, πριν την ταξινόμησή του.

Ο ίδιος νόμος μάλιστα ορίζει ότι αν η αρμόδια διεύθυνση μεταφορών, κατά τον έλεγχο των δικαιολογητικών που πραγματοποιεί προκειμένου να ταξινομηθεί ένα όχημα, διαπιστώσει ανακολουθία στις καταγραφές των χιλιομετρητών, τότε επιβάλλει και πρόστιμο στον εισαγωγέα, που κυμαίνεται από 5.000 έως 50.000 ευρώ.