Το νέο Honda Civic Type R έχει κατασκευαστεί εξ αρχής για να προσφέρει την πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία στην κατηγορία hot hatch– στο δρόμο και στην πίστα.
Βασισμένο σε εντελώς νέες σχεδιαστικές αρχές , το Honda Civic Type R εξελίχθηκε παράλληλα με το νέο, στάνταρ μοντέλο Civic hatchback, με αμοιβαία οφέλη για τη δυναμική συμπεριφορά και την πολιτισμένη λειτουργία και των δύο εκδόσεων. Συνεχίζει την κληρονομιά της οικογένειας μοντέλων hatchback υψηλών επιδόσεων της Honda, συνδυάζοντας τη γνήσια δυναμική της εμπρόσθιας κίνησης (FWD) με εντυπωσιακή σχεδίαση και μελετημένη αεροδυναμική.
Η μέγιστη ισχύς από τον βελτιστοποιημένο και πιο πολιτισμένο κινητήρα 2.0-litre VTEC TURBO είναι 320 PS στις 6.500rpm, και η μέγιστη ροπή 400Nm από 2.500rpm έως τις 4.500rpm. Η επιτάχυνση 0-100km/h γίνεται σε 5,7 δεύτερα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 272km/h, που σημαίνει ότι είναι το πιο γρήγορο, και με την καλύτερη επιτάχυνση μοντέλο στην κατηγορία του. Επίσης, είναι το ταχύτερο Type R που έχει περάσει ποτέ από το Nürburgring Nordschleife με χρόνο γύρου 7: 43.8.
Το Honda Civic Type R διαθέτει μεγαλύτερη σειρά προγραμμάτων οδήγησης, προσθέτοντας μία ρύθμιση ‘Comfort’ στο στάνταρ ‘Sport’ και στο ‘+R’ mode που προορίζεται για την αγωνιστική πίστα. Όλα προσαρμόζουν την ενδοτικότητα της ανάρτησης, τη γεωμετρία διεύθυνσης και την απόκριση του γκαζιού του αυτοκινήτου, ανάλογα με τις απαιτήσεις (on demand). Συγκριτικά με το προηγούμενο Type R, η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ των δυνάμεων απόσβεσης κάθε προγράμματος προσφέρει τώρα μεγαλύτερη χρηστικότητα σε μεγαλύτερη ποικιλία οδικών συνθηκών. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Comfort mode προσφέρει υψηλό βαθμό ενδοτικότητας, μαζί με πιο ομαλή απόκριση διεύθυνσης.
· CIVIC 5D TYPE-R 2.0 PETROL MT HONDA CONNECT MY17* τιμή 49,750€ |
· CIVIC 5D TYPE-R 2.0 PETROL MT GT HONDA CONNECT NAVI MY17* τιμή 53,650€ |
Κινητήρας
2.0 litre VTEC TURBO Τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας | |
6MT | |
Τύπος | 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο |
Διάμετρος x διαδρομή | 86.0mm x 85.9mm |
Σχέση συμπίεσης | 9.8:1 |
Ισχύς | 320 PS (235 kW) στις 6.500rpm |
Ροπή | 400 Nm στις 2.500 – 4.500rpm
|
Κιβώτιο
2.0 litre VTEC TURBO | |
Μηχανικό | 6 speeds with rev-matching function |
Σχέσεις μετάδοσης
2.0 litre VTEC TURBO 6MT | |
1η | 3.625 |
2η | 2.115 |
3η | 1.529 |
4η | 1.125 |
5η | 0.911 |
6η | 0.734 |
Όπισθεν | 3.757 |
Τελική μετάδοση | 4.111 |
Σύστημα Ανάρτησης και Απόσβεσης
Εμπρός | MacPherson Strut Dual Axis Adaptive damper control |
Πίσω | Πολλαπλών συνδέσμων Προσαρμοζόμενος έλεγχος απόσβεσης |
Φρένα
Κινητήρας | 2.0 litre VTEC TURBO |
Εμπρός | 350mm αεριζόμενοι και διάτρητοι δίσκοι 4-πίστονες δαγκάνες |
Πίσω | 305mm συμπαγείς δίσκοι |
Τροχοί και ελαστικά
Διάσταση ζάντας | Ελαστικά – Εμπρός | Ελαστικά – Πίσω |
x 20-ιντσών | 245/30 R20 – Continental SportContact6 | 245/30 R20 – Continental SportContact6 |
Σύστημα Διεύθυνσης
Κινητήρας | 2.0 litre VTEC TURBO |
Τύπος | Κρεμαγιέρα με μεταβλητό λόγο υποπολλαπασιασμού |
Στροφές από τέρμα σε τέρμα | 2.11 |
Κύκλος στροφής (στους τροχούς) | 11.78 |
Κύκλος στροφής (στο αμάξωμα) | 12.56 |
Διαστάσεις (mm)
Εξωτερικό | (mm) |
Συνολικό μήκος | 4.557 |
Συνολικό πλάτος | 1.877 |
Συνολικό πλάτος (με εξωτερικούς καθρέπτες | 2.076 |
Συνολικό ύψος | 1.434 |
Μεταξόνιο | 2.699 |
Μετατρόχιο (εμπρός) | 1.599 |
Μετατρόχιο (πίσω) | 1.593 |
Χωρητικότητες (L)
Έκδοση | Type R |
Χώρος αποσκευών (μέθοδος VDA, καθίσματα όρθια, μέχρι το παρμπρίζ) | 420 |
Χώρος αποσκευών (μέθοδος VDA, καθίσματα όρθια, μέχρι την οροφή) | 492 |
Χώρος αποσκευών (μέθοδος VDA, καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι το παρμπρίζ) | 786 |
Χώρος αποσκευών (μέθοδος VDA, καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι την οροφή) | 1.209 |
Ρεζερβουάρ καυσίμου | 46 |
Βάρη (kg)
Έκδοση | Type R |
Απόβαρο (kg) | 1.380 |
Μέγ. Επιτρεπόμενο βάρος (kg) | 1.760 |
Επιδόσεις και κατανάλωση για 2.0 L VTEC TURBO
Έκδοση | Type R |
Τελική ταχύτητα (km/h) | 272 |
0-100 km/h (δευτ.) | 5.7 |
Κατανάλωση στην πόλη (l/100 km) | 9.8 |
Κατανάλωση εκτός πόλης (l/100 km) | 6.5 |
Κατανάλωση στο μικτό κύκλο (l/100 km) | 7.7 |
Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο (g/km) | 176 |