Γιατί βγαίνει λευκός καπνός από την εξάτμιση ;

Κοινοποίησε το άρθρο

Ένα σημάδι ότι κάτι δεν πάει καλά με το αυτοκίνητο μας, είναι ο καπνός από την εξάτμιση. Πολλά προβλήματα μπορούν να διαγνωστούν από το χρώμα και τη δομή του. Σε αυτό το άρθρο σας αναλύουμε τα συμπτώματα και τις λύσεις αν βγάζει η εξάτμιση λευκό καπνό και εξετάζουμε τους λόγους της εμφάνισής του.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Tο αυτοκίνητο της Naomi Campbell στις Κάννες

Η BMW χρησιμοποιεί επίσης τα φώτα της δημοσιότητας στις Κάννες για την παρουσίαση ενός ξεχωριστού οχήματος, το οποίο δημιουργήθηκε για τα...μάτια της Naomi Campbell       Για...

FORD Mustang Mach-E από…δοχεία γιαουρτιού

Η FORD κατάφερε να μειώσει το βάρος της Mustang Mach-E χρησιμοποιώντας μια ιδιαίτερα αποτελεσματική δίαιτα προερχόμενη από τα γιαούρτια       Για την FORD Mustang Mach-E έχουν...

ALFA ROMEO Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport (video)

  Οι εκδόσεις Super Sport επιστρέφουν στην γκάμα της ALFA ROMEO για να τονίσουν τα σπορ χαρακτηριστικά αλλά και να θυμίσουν το αγωνιστικό παρελθόν της...
Εάν ο καπνός από την εξάτμιση δεν εξαφανιστεί μετά την θέρμανση της μονάδας ισχύος και αυτό συμβαίνει σε ξηρό και ζεστό καιρό, αυτό σημαίνει ότι εισέρχεται νερό στον κινητήρα. Συνήθως αυτό συμβαίνει με δύο τρόπους: είτε όταν αναμειγνύεται με το ψυκτικό, το οποίο υποδεικνύει την απώλεια της στεγανότητας της φλάντζας της κεφαλής του κυλίνδρου ή του συστήματος ψύξης, ή μαζί με καύσιμο εάν είναι κακής ποιότητας.

 Πώς να απαλλαγείτε από το λευκό καπνό της εξάτμισης; Εκτελέστε τα παρακάτω βήματα: 

  1. Ελέγξτε τη στάθμη του ψυκτικού υγρού στο ρεζερβουάρ. Η απότομη μείωση δείχνει ότι χάθηκε η στεγανότητα του συστήματος ψύξης.
  2. Ελέγξτε το τμήμα του κινητήρα: οι διαρροές μπορούν συχνά να εντοπιστούν στη διασταύρωση μεταξύ του μπλοκ κινητήρα και της κεφαλής του κυλίνδρου.
  3. Ελέγξτε το ψυκτικού υγρο του ρεζερβουάρ. Η παρουσία λαδιού σε αυτό είναι ένα έμμεσο σημάδι της απώλειας στεγανότητας της φλάντζας κυλινδροκεφαλής και, μαζί με τον λευκό καπνό, μπορεί να υποδηλώνει ότι το ψυκτικό υγρό εισέρχεται στους θαλάμους καύσης του κινητήρα.
  4. Ελέγξτε το λαιμό πλήρωσης λαδιού. Δεν πρέπει να υπάρχει λευκός αφρός πάνω του.
  5. Εάν εντοπιστεί τουλάχιστον ένα από τα παραπάνω σημάδια, πηγαίνετε το αυτοκίνητό σας σε ένα γκαράζ για να γίνει επαγγελματική διάγνωση. Ως μέρος της επισκευής θα απαιτηθεί η αντικατάσταση της φλάντζας της κυλινδροκεφαλής και, ενδεχομένως, η λείανση των επιφανειών συγκόλλησης του μπλοκ κινητήρα και της κυλινδροκεφαλής.
  6. Εάν δεν υπάρχουν προβλήματα με το σύστημα ψύξης, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε άλλο σταθμό πλήρωσης.
  7. Ελέγξτε αν το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι στεγανό. Επιδιορθώστε ή αντικαταστήστε το αν είναι απαραίτητο.

ΕΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΛΕΥΚΟ ΚΑΠΝΟ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΩ;

Όχι, δεν μπορείτε. Ποτέ μην αναβάλλετε την αντιμετώπιση προβλημάτων: το ψυκτικό υγρό, όταν αναμειγνύεται με λάδι, το αραιώνει βλάπτοντας έτσι τις λιπαντικές του ιδιότητες. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφή των κινούμενων μερών του κινητήρα. Επομένως, ακόμη και για να φτάσετε σε ένα γκαράζ, χρησιμοποιήστε ένα φορτηγό ρυμούλκησης.

Μερικές φορές ο λευκός καπνός βγαίνει από κάτω από το καπό. Αυτό μπορεί να είναι το σημάδι του βρασμού του ψυκτικού υγρού και της υπερθέρμανσης του κινητήρα, καθώς και της απώλειας στεγανότητας του ψυγείου ή των αγωγών του. Σε αυτή την περίπτωση, σταματήστε αμέσως το αυτοκίνητο και αφήστε τον κινητήρα να κρυώσει. Στη συνέχεια, ελέγξτε το σύστημα ψύξης για διαρροές. Σε περίπτωση ανίχνευσης σοβαρής διαρροής, απαγορεύεται η περαιτέρω οδήγηση.