Η Hyundai παρουσιάζει το πρώτο αυτόνομο ηλεκτροκίνητο όχημα κυψελών καυσίμου

27

Ένας στόλος ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων κυψελών καυσίμων της επόμενης γενιάς της Hyundai Motor Company κατάφερε να ολοκληρώσει ένα αυτόνομο ταξίδι 190 χιλιομέτρων από τη Σεούλ προς το Pyeongchang. Αυτή είναι η πρώτη φορά που στον κόσμο έχει επιτευχθεί  αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 με  ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου, τα οποία είναι τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα.

Δείτε επίσης: Στολές ‘Iron Man’ στη Γραμμή Συναρμολόγησης Αυτοκινήτων

Μέχρι τώρα, η αυτόνομη οδήγηση έχει πραγματοποιηθεί με περιορισμένη ταχύτητα σε ορισμένα τμήματα εσωτερικών δρόμων, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που  αυτόνομα αυτοκίνητα έχουν διανύσει τόσο μεγάλη απόσταση  με 100 km / h-110 km / h, που είναι η μέγιστη ταχύτητα η οποία επιτρέπεται από το νόμο στους εθνικούς δρόμους της Κορέας.

Τα πέντε οχήματα της Hyundai τα οποία ολοκλήρωσαν το ταξίδι είναι εξοπλισμένα με τεχνολογία οδήγησης επιπέδου 4, όπως ορίζεται από τα διεθνή πρότυπα του SAE, και τεχνολογία δικτύου 5G. Τα οχήματα που χρησιμοποιούνται για την επίδειξη  αντιπροσωπεύουν την φιλοσοφία της Hyundai για μια μελλοντική κινητικότητα με ελευθερία και περιβαλλοντολογική  καθαρότητα.

Η επίδειξη ξεκίνησε στη Σεούλ στις 2 Φεβρουαρίου με την ενεργοποίηση των κουμπιών «CRUISE» και «SET» , οπότε τα αυτοκίνητα μεταφέρθηκαν αμέσως στη λειτουργία αυτόματης οδήγησης και ξεκίνησαν το ταξίδι των 190 χλμ. προς το Pyeongchang. Με την είσοδο στον αυτοκινητόδρομο, τα οχήματα άρχισαν να κινούνται κανονικά στη φυσική ροή της κυκλοφορίας, κάνοντας προσπεράσεις  και περνούσαν τις πύλες διοδίων χρησιμοποιώντας Hi-pass (σύστημα πληρωμών ασύρματης ταχείας κυκλοφορίας της Νότιας Κορέας).

Βασιζόμενα στην επιτυχημένη επίδειξη των οχημάτων της Hyundai που οδήγησαν αυτόνομα στο Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια του Consumer Electronics Show (CES) στις αρχές του περασμένου έτους, αυτά τα αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών που τους επέτρεψε να αναγνωρίσουν τα οχήματα γύρω από το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ακρίβεια και να κάνουν καλύτερες κρίσεις στις διασταυρώσεις, περνώντας από τις πύλες διοδίων, υπολογίζοντας με ακρίβεια το πλάτος και τη θέση της πύλης διοδίων εντοπίζοντας με μεγάλη ακρίβεια τη θέση του οχήματος σε έναν χάρτη, χρησιμοποιώντας εξωτερικούς αισθητήρες τοποθετημένους για ειδικές καταστάσεις κατά τις οποίες το σήμα GPS διακόπτεται, όπως για παράδειγμα περνώντας από μεγάλες υπόγειες σήραγγες.

Η Hyundai διεξήγαγε ένα σημαντικό αριθμό δοκιμών οδικής κυκλοφορίας ύψους εκατοντάδων χιλιάδων χιλιομέτρων, γεγονός που επέτρεψε να συγκεντρωθεί ένας τεράστιος όγκος δεδομένων που συνέβαλε στην ενίσχυση της απόδοσης των αυτόνομων οχημάτων.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ