Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι βαρετά στην οδήγηση;

Κάποιοι θεωρούν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λόγω της μεγάλης μπαταρίας τους είναι βαριά και αργοκίνητα. Αλλά ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Διότι αφ’ ενός δεν χρειάζονται κινητήρα εσωτερικής καύσης ή μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (άρα μειωμένο βάρος), αφ’ ετέρου η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Νέο Hyundai i10: 15% μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές

0
Το νέο Hyundai i10 εξοικονομεί περισσότερο καύσιμο χάρη στις νέες περιβαλλοντικά εξελιγμένες τεχνολογίες των κινητήρων και κιβωτίων του. Μειώνει περίπου κατά 15% την κατανάλωση...

Γουέμπερ: “Ο Φέτελ δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο της Φερράρι”

0
Ο πρώην teamate του Σεμπάστιαν Φέτελ στην Ρεντ Μπουλ, Μάρκ Γουέμπερ μίλησε για τον Γερμανό οδηγό τόσο για τις σχέσεις που έχει με την...

Η Goodyear προμηθεύει το Νέο Land Rover Defender με δύο τύπους ελαστικών 4×4

0
Η Jaguar Land Rover συνεργάζεται στενά εδώ και αρκετά χρόνια με την Goodyear στο κομμάτι της Πρώτης Τοποθέτησης ελαστικών σε διάφορα μοντέλα της ευρείας...

Αυτό χαμηλώνει το κέντρο βάρους και εξασφαλίζει καλύτερη κατανομή του. Επίσης, ισχυροί ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι στους άξονες. Η άμεση εκκίνηση χωρίς να χρειάζεται αλλαγή ταχύτητας συνεπάγεται εντυπωσιακή επιτάχυνση – όπως ακριβώς σε ένα σπορ μοντέλο – και μάλιστα σε συνδυασμό με την αθόρυβη λειτουργία που χαρακτηρίζει την ηλεκτροκίνηση.

Χαρακτηριστικά, το σχεδόν 2,5 τόνων Audi e-tron επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7΄΄ ενώ πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι η επιτάχυνση 0-60 χλμ./ώρα του ID.3 θα είναι αντίστοιχη με αυτή του Golf GTI!



Ο δε τρόπος οδήγησης δεν διαφέρει, μάλιστα αυτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου ακόμα πιο εύκολος αφού δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων αλλά η ισχύς είναι διαθέσιμη συνεχώς, από στάση και γραμμικά. Πρόκειται για μία νέα, ιδιαίτερα συναρπαστική εμπειρία που μετά από σύντομο διάστημα εξοικείωσης αποδεικνύεται πραγματικά απολαυστική!