Αλήθειες και ψέμματα για τα φίλτρα αέρα. Οι απαντήσεις εδώ… (vid)

Όλοι έχετε ακούσει πολλά και διάφορα για τα φίλτρα αέρα. Και φυσικά εκεί έξω κυκλοφορούν πολλά είδη φίλτρων που κάποια μάλιστα υπόσχονται και βελτίωση. Θεωρητικά με την τοποθέτηση καλύτερου φίλτρου αυξάνεται η ποσότητα του εισαγόμενου αέρα, ο αισθητήρας MAF αντιλαμβάνεται τη διαφορά και ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο με αποτέλεσμα να αυξάνεται η ισχύς.
Στο παρακάτω βίντεο του Engineering Explained συγκρίνεται η απόδοση του εργοστασιακού φίλτρου, ενός καινούριου εργοστασιακού, ενός aftermarket φίλτρο και η τέταρτη ενός φίλτρου επιδόσεων.
Τα αποτελέσματα είναι λογικά, με την ιπποδύναμη στην πρώτη δοκιμή να αγγίζει τους 158,25 ίππους, στη δεύτερη τους 160,1 (+1,8), στην τρίτη 163,32 (+3,2) και στην τελευταία με το K&N 164,42 ίππους (+4,3). Όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο, παρόμοια διαφοροποίηση υπήρξε και στον δρόμο σε μετρήσεις 20-60 mph και 45-60 mph.