Κινείσαι στην πόλη αλλά θέλεις diesel ; Μήπως να το ξανασκεφθείς ;

Και ναι, και όχι. Όλα εξαρτώνται από τον τρόπο που κινούμαστε. Κατ’ αρχάς δεν έχει νόημα να αγοράσει κανείς την πετρελαιοκίνητη έκδοση του αυτοκινήτου της αρεσκείας του, αντί της βενζινοκίνητης (που κατά κανόνα είναι αρκετά φθηνότερη), αν δεν “μαζεύει” αρκετά χιλιόμετρα – οπωσδήποτε άνω των 15.000 το χρόνο – γιατί αλλιώς δεν θα κάνει απόσβεση της διαφοράς τιμής σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Αν οι καθημερινές μας μετακινήσεις δεν ξεπερνούν τα 40-50 χιλιόμετρα, τότε είναι επί της ουσίας απαγορευτικό να πάρουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ωστόσο δεν είναι μόνο το πλήθος των χιλιομέτρων που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας, αλλά και οι συνθήκες στις οποίες οδηγούμε. Αν σε καθημερινή βάση καταφέρνει κανείς να κινείται για αρκετή ώρα (10-20 λεπτά) σε σχετικά ανοιχτό δρόμο με πάνω από 40 km/h έχοντας επιλέξει τουλάχιστον 3η στο κιβώτιο, εκεί μπορούμε να πούμε ότι ο κινητήρας λειτουργεί σε ευνοϊκές συνθήκες. Θέλουμε περίπου 70 χιλιόμετρα την ημέρα, για να έχουμε τα λιγότερα προβλήματα. Σε κάθε περίπτωση το ιδανικό για τα ντίζελ είναι το ταξίδι, ο ανοιχτός δρόμος, οι μεγάλες αποστάσεις.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ