Ακόμα δεν τελείωσε η σεζόν 2016 για την FIA ξεκίνησε ήδη η σεζόν 2017 καθώς οι νέοι κανονισμοί καθαρογράφτηκαν και δόθηκαν στις ομάδες για να υλοποιηθούν.
Το ζητούμενο είναι να βρεθεί έως και 20% περισσότερη αεροδυναμική πίεση (down force) με πιο φαρδιά ελαστικά και διαφορετικά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το αποτέλεσμα υποστηρίζουν πως θα είναι πιο αγριεμένη όψη αλλά έως και 4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα μονοθέσια. Τέλος θα δοθεί στο σύστημα του διαφορικού, περιορισμός του ήχου μέσω σιγαστήρων και για άλλη μια φορά πολύπλοκοι κανονισμοί που θα ελευθερώνουν σταδιακά την ιπποδύναμη των μονοθέσιων μετά τον 3 αγώνα της σαιζόν. Όσο για τα επιτρεπόμενα καύσιμα αυτά θα αυξηθούν από τα 100 στα 105 κιλά. Πολλοί λένε πως είναι απλά μια προσπάθεια να μειωθεί η διαφορά της Mercedes από τον ανταγωνισμό. Άλλοι λένε πως είναι ακόμα ένα πολύπλοκο τέχνασμα ώστε η νίκη να καθορίζεται στον υπολογιστή και όχι στην πίστα.