Επίσημο: Νέα BMW Σειρά 1 με κίνηση στους εμπρός τροχούς (pics+vids)

    Κοινοποίησε το άρθρο

    Η άφιξη της νέας BMW Σειράς 1 προαναγγέλλει το ξημέρωμα μιας νέας εποχής. Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου, πολυτελές compact μοντέλου αποκαλύπτει τη νέα αρχιτεκτονική της BMW με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς, που υπόσχεται ένα δυνατό μείγμα οδηγικής απόλαυσης και δυναμικής υπεροχής BMW σε συνδυασμό με αισθητά αυξημένη ευρυχωρία. Σπορ, σοφιστικέ, αξιόπιστη και αριστοκρατική, αναζωογονημένη με φρέσκιες σχεδιαστικές πινελιές και με τις τελευταίες τεχνολογίες συνδεσιμότητας, η νέα BMW Σειρά 1 είναι μία γνήσια BMW με ανεξάρτητη και ισχυρή προσωπικότητα.

    Προηγμένα συστήματα πλαισίου και καινοτόμες τεχνολογίες και η ενσωμάτωση όλων των βασικών στοιχείων δυναμικής συμπεριφοράς και ελέγχου, χαρίζουν στην BMW Σειρά 1 αυξημένη ευελιξία, αντιληπτή από τους οδηγούς τόσο των εμπροσθιοκίνητων μοντέλων (FWD) όσο και τετρακίνητων με σύστημα BMW xDrive. Για το σκοπό αυτό, μέσα από μία πενταετή περίοδο εξέλιξης, η BMW έχει διοχετεύσει στη νέα Σειρά 1, όλη την εμπειρία που απέκτησε τα τελευταία χρόνια το BMW Group στην τεχνολογία εμπρόσθιας κίνησης. Το αποτέλεσμα είναι μία δυναμική απόκριση, απαράμιλλη για εμπροσθιοκίνητο μοντέλο που θέτει νέα πρότυπα στην πολυτελή compact κατηγορία.

    Η τρίτη γενιά της BMW Σειράς 1 θα αποκαλυφθεί στο κοινό για πρώτη φορά στις 25 – 27 Ιουνίου 2019 στη νέα πλατφόρμα παρουσίασης BMW Group #NEXTGen στο BMW Welt στο Μόναχο. Ωστόσο, η εκθεσιακή πρεμιέρα της νέας BMW Σειράς 1, θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ) τον προσεχή Σεπτέμβριο. Το παγκόσμιο λανσάρισμα προγραμματίζεται για τις 28 Σεπτεμβρίου 2019.

    Πάνω από 1,3 εκατομμύριο αντίτυπα της BMW Σειράς 1 κατασκευάστηκαν στις δύο πρώτες γενιές της, με τη δημοτικότητά της να έχει αναπτυχθεί ραγδαία στην Ευρωπαϊκή ήπειρο. Η τρίτη γενιά προσφέρει αισθητά περισσότερο χώρο από την προκάτοχό της, χάρη στην προηγμένη εμπροσθιοκίνητη αρχιτεκτονική της BMW. Οι πίσω επιβάτες είναι αυτοί που ωφελούνται περισσότερο, όπως και ο χώρος αποσκευών. Η νέα BMW Σειρά 1, που διατίθεται μόνο σε πεντάθυρη έκδοση είναι 5 mm μικρότερη σε μήκος από το προηγούμενο μοντέλο, στα 4.319 mm. Ως προς το πλάτος (τώρα 1.799 mm), έχει αυξηθεί κατά 34 mm, ενώ το ύψος της (1.434 mm) έχει αυξηθεί κατά 13 mm. Στα 2.670 mm, το μεταξόνιο είναι 20 mm μικρότερο από το μοντέλο δεύτερης γενιάς.

    Νέα φυσιογνωμία με μεγαλύτερη μάσκα BMW .                                
    Το νέο ‘πρόσωπο’ της BMW Σειράς 1 με μία φρέσκια εκδοχή των θρυλικών χαρακτηριστικών BMW, εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά. Η χαρακτηριστική μάσκα BMW είναι τώρα μεγαλύτερη και πολύ πιο επιβλητική. Για πρώτη φορά στη σειρά του μοντέλου, τα δύο ‘νεφρά’ τώρα συγχωνεύονται στο κέντρο.  Η σπορ ναυαρχίδα της γκάμας είναι η BMW M135i xDrive (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7.1 – 6.8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 162 – 155 g/km*), που αντικαθιστά τις κλασικές μπάρες της μάσκας με μία εντυπωσιακή, τρισδιάστατη σχεδίαση πλέγματος, εμπνευσμένη από αγωνιστικά αυτοκίνητα. Οι προβολείς είναι τώρα κεκλιμένοι και προσδίδουν μία φρέσκια και νεανική αίσθηση. Τα προαιρετικά φώτα full-LED – σε προσαρμοζόμενη έκδοση, εάν ο οδηγός το επιθυμεί – συνθέτουν μία ιδιαίτερα μοντέρνα εμφάνιση.

    Έντονο ‘ρύγχος καρχαρία’ και καθαρό, σφηνοειδές προφίλ.
    Τα πλευρά της νέας BMW Σειράς 1 ξεχωρίζουν κυρίως με το γνώριμο – και ευδιάκριτο – ρύγχος καρχαρία BMW, με έντονα σφηνοειδές προφίλ και ένα λεπτό γραφικό παραθύρου που κορυφώνεται στην κολόνα C με το παραδοσιακό ‘Hofmeister kink’. Ζωηρές και ακριβείς γραμμές και ανάγλυφες επιφάνειες χαρίζουν στη νέα Σειρά 1 αθλητικό σφρίγος. Τα στοιχεία που προσδιορίζουν την πίσω όψη είναι το φαρδύ κάτω τμήμα και η κλίση προς τα πάνω. Αυτό δημιουργεί μία εντυπωσιακή γραμμή ώμου, που προάγει την αίσθηση στιβαρότητας. Τα φαρδιά πίσω φώτα δύο τμημάτων επιτείνουν αυτή την εντύπωση με το κομψό και μοντέρνο στυλ τους. Τα προαιρετικά full-LED πίσω φώτα εκφράζουν μία νέα εκδοχή της γνωστής σχεδίασης “L” χάρη σε ένα μονό, λεπτό φωτεινό στοιχείο με εντυπωσιακή πλευρική καμπύλη. Καλοσχηματισμένες επιφάνειες και εντυπωσιακές πίσω απολήξεις εξαγωγής διαμέτρου 90 mm (ή 100 mm για τις φαλτσοκομμένες εξαγωγές της BMW M135i xDrive) επισφραγίζουν τη σπορ εμφάνιση του πίσω τμήματος. Η BMW Σειρά 1 διατίθεται με νέες ζάντες αλουμινίου με διαστάσεις που ξεκινούν από 16”, ενώ εκδόσεις 19” διατίθενται προαιρετικά για πρώτη φορά.

    Η πρόσβαση στα προαιρετικά χαρακτηριστικά infotainment του νέου λειτουργικού συστήματος BMW Operating System 7.0 – προαιρετικά μέσω χειρονομιών – γίνεται μέσω ενός συνδυασμού δύο οθονών έως και 10,25” στην περίπτωση του BMW Live Cockpit Professional. Η νέα διάταξη οθονών παραπέμπει στη νέα μάσκα νεφρών της BMW. Η κεντρική Οθόνη Ελέγχου (Control Display) με επιφάνεια αφής είναι κεκλιμένη προς τον οδηγό σε κλασικό στυλ BMW και τοποθετημένη σε βέλτιστη θέση, εντός του οπτικού πεδίου του. Το έγχρωμο BMW Head-Up Display 9,2” – που διατίθεται προαιρετικά για πρώτη φορά με την BMW Σειρά 1  – επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει πληροφορίες χωρίς να διασπάται η προσοχή του από το δρόμο.

    Ένα τεράστιο άλμα στην ευρυχωρία.
    Το εσωτερικό της νέας BMW Σειράς 1 είναι πολύ πιο ευρύχωρο από της προκατόχου της, κυρίως στο πίσω τμήμα. Η πρόσβαση στην καμπίνα είναι ευκολότερη, καθώς ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 33 mm. Το πίσω τμήμα προσφέρει 19 mm έξτρα χώρο για το κεφάλι σε συνδυασμό με την συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή που ανοίγει προς τα έξω. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επίσης +13 mm επιπλέον στην περιοχή των αγκώνων, ενώ η αντίστοιχη αύξηση για τον οδηγό και τον συνοδηγό είναι +42 mm. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 380 L, + 20 L πλέον του προηγούμενου μοντέλου, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, φτάνει τα 1.200 L. Τέλος, το ελάχιστο πλάτος του χώρου αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 67 mm. Ηλεκτρική λειτουργία πίσω πόρτας προσφέρεται με την BMW Σειρά 1 για πρώτη φορά.

    Τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού και ένα μοντέλο-ναυαρχίδα.
    Το βασικό μοντέλο Advantage στη νέα BMW Σειρά 1 πλαισιώνεται από τρεις ακόμα εκδόσεις εξοπλισμού που διαφέρουν μεταξύ τους εξωτερικά και εσωτερικά. Η Luxury Line αναδεικνύει τη φινέτσα και το επίπεδο άνεσης του αυτοκινήτου με στοιχεία όπως το σατινέ Αλουμίνιο και την δερμάτινη επένδυση καθισμάτων Dakota. Η Sport Line με Μαύρες πινελιές, γραφικό παραθύρου σε BMW Individual high-gloss Shadow Line και σπορ καθίσματα, και η έκδοση M Sport με στοιχεία σε σατινέ Αλουμίνιο, εμπρός ποδιά με ειδικά σχεδιασμένους αεραγωγούς και πίσω ποδιά BMW M σε High-gloss Black οδηγούν τη Σειρά 1 στην κορυφή της σκάλας, όπου βρίσκεται η BMW M135i xDrive. Το μοντέλο ναυαρχίδα ξεχωρίζει με μία μάσκα νεφρών BMW τύπου πλέγματος, φαλτσοκομμένες απολήξεις εξαγωγής σε Cerium Grey και πίσω αεροτομή BMW M στο χρώμα του αμαξώματος.

     

    Προηγμένη αρχιτεκτονική εμπρόσθιας κίνησης   BMW με καινοτόμες τεχνολογίες μηχανικών συνόλων.
    Η τρίτη γενιά της BMW Σειράς 1 σηματοδοτεί το ντεμπούτο της προηγμένης αρχιτεκτονικής με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς της μάρκας. Το αποτέλεσμα είναι μία δυναμική συμπεριφορά – σημείο αναφοράς στην κατηγορία, ενώ αξιοσημείωτη είναι η ευρυχωρία εσωτερικού. Κατά τη διάρκεια της πενταετούς εξέλιξης, συνδυάστηκαν οι τεχνολογικές κατακτήσεις των τελευταίων χρόνων από τα προσθιοκίνητα μοντέλα του BMW Group με τεχνολογίες της BMW i για τη δημιουργία μιας γνήσιας BMW με ανεξάρτητο χαρακτήρα. Με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς (BMW xDrive), η νέα Σειρά 1 έχει ανεβάσει τον πήχη της ευελιξίας σε σχέση με την προκάτοχό της. Η ταχύτητα και η ακρίβεια απόκρισης προάγουν την οδηγική εμπειρία. Ένας σημαντικός παράγοντας εδώ είναι η τεχνολογία περιορισμού ολίσθησης των εμπρός τροχών (ARB) γνωστή από το BMW i3s (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 14.6 – 14 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 g/km**), που τώρα κάνει ντεμπούτο σε μοντέλο με κινητήρα καύσης και επιτρέπει τον έλεγχο ολίσθησης του τροχού με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια κα ταχύτητα από πριν. Στάνταρ εξοπλισμός της BMW Σειράς 1, το ARB χρησιμοποιεί έναν ελεγκτή ολίσθησης στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα, αντί στη μονάδα ελέγχου του συστήματος DSC (Dynamic Stability Control). Καθώς περιορίζονται οι μεγάλες διαδρομές μετάδοσης σήματος, οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός έχει την αίσθηση ότι ο έλεγχος ολίσθησης εκτελείται δέκα φορές ταχύτερα. Το ARB λειτουργεί σε συνεργασία με το DSC για να επιτυγχάνεται καθαρή μείωση της υποστροφής που συνήθως δημιουργείται στα εμπροσθιοκίνητα οχήματα, ενώ υποστηρίζεται και από τη λειτουργία BMW Performance Control (κατανομή ροπής εκτροπής). Το χαρακτηριστικό αυτό, που επίσης περιλαμβάνεται στάνταρ στη Σειρά 1, χαρίζει μεγαλύτερη ευελιξία εφαρμόζοντας τα φρένα ανάλογα με τις απαιτήσεις στην εσωτερική πλευρά της στροφής, πριν από το όριο ολίσθησης. Το αποτέλεσμα είναι ουδέτερη συμπεριφορά διεύθυνσης. Πέραν της στάνταρ ανάρτησης – που ήδη φέρει δυναμικό σετάρισμα και είναι ειδικά ρυθμισμένη για διάφορες εκδόσεις κινητήρων – και της ανάρτησης M Sport με μείωση ύψους 10 mm, η  νέα BMW Σειρά 1 μπορεί να παραγγελθεί με την ανάρτηση Adaptive με VDC (Variable Damper Control) προαιρετικά. Αυτή η έκδοση επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μία από δύο ρυθμίσεις απόκρισης αποσβεστήρων – Comfort ή Sport – μέσω του διακόπτη Driving Experience Control. Όλα τα μοντέλα της νέας BMW Σειράς 1 από τη βασική  έκδοση και πάνω, εφοδιάζονται με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

     

    Δύο μοντέλα με ευφυές σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive .
    Η τεχνολογίες ARB και BMW Performance Control περιλαμβάνονται στην BMW 120d xDrive (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: εκπομπές COστο μικτό κύκλο 4.7 – 4.5 l/100 km CO2: 124 – 117 g/km*) και BMW M135i xDrive, που διαθέτουν ευφυές σύστημα τετρακίνησης στάνταρ. Ο στάνταρ εξοπλισμός της M135i xDrive περιλαμβάνει επίσης ένα νέας σχεδίασης μηχανικό, μπλοκέ διαφορικό Torsen, που δημιουργεί ακόμα πιο σπορ αίσθηση μέσω μερικής εμπλοκής των εμπρός τροχών.

     

    Το διαφορικό είναι ενσωματωμένο στο στάνταρ οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport και περιλαμβάνει Launch Control mode, που εκμεταλλεύεται πλήρως τη μέγιστη ροπή των 450 Nm με 1η και 2η σχέση. Η ακόμα πιο άμεση και ακριβής απόκριση του συστήματος διεύθυνσης M Sport στην BMW M135i xDrive αυξάνει αισθητά την ευελιξία του αυτοκινήτου και του ξυπνά το πάθος στις στροφές. Τα φρένα M Sport παρέχουν εξαιρετική αντοχή στην κόπωση και άφθονα αποθέματα ισχύος πέδησης σε όλες τις περιπτώσεις. Το σύστημα διεύθυνσης M Sport και τα φρένα M Sport διατίθενται επίσης προαιρετικά και για άλλες εκδόσεις της BMW Σειράς 1.

     

    Τρεις κινητήρες diesel και δύο βενζινοκινητήρες από το λανσάρισμα.
    Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν τη νέα τους BMW Σειρά 1 με έναν από τους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες της τελευταίας γενιάς της οικογένειας BMW EfficientDynamics. Μία σειρά μέτρων βελτίωσης έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη κατανάλωση, χαμηλότερους ρύπους και, σε μερικές περιπτώσεις, περισσότερη ισχύ από πριν. Διατίθενται τρεις κινητήρες diesel και δύο βενζινοκινητήρες, που αποδίδουν από 85 kW (116 hp) στην BMW 116d (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4.2 – 3.8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 110 – 100 g/km*) έως 225 kW (306 hp) στην BMW M135i xDrive. Ο νέος κινητήρας που παρέχει ισχύ στο τελευταίο μοντέλο είναι το ισχυρότερο τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο της γκάμας του BMW Group. Η BMW M135i xDrive έχει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 4,8 δευτ. μόλις (4,7 δευτ. με πακέτο M Performance, διαθέσιμο από 11/2019) μέχρι την ελεγχόμενη τελική ταχύτητα των 250 km/h. Παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις, η κατανάλωση μικτού κύκλου είναι μόλις 7.1 – 6.8 lit / 100 km και οι εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 162 – 155 g / km. Όλοι οι κινητήρες που διατίθενται για την BMW Σειρά 1 συμμορφώνονται με το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP, ενώ η BMW 116d ήδη πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d. Οι βενζινοκινητήρες εφοδιάζονται με ένα φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και οι κινητήρες diesel με φίλτρο σωματιδίων diesel, καταλύτη οξειδίων του αζώτου (NOx) και τεχνολογία επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής SCR (Selective Catalytic Reduction).

     

    Τρεις διαφορετικές τεχνολογίες κιβωτίου.
    Οι BMW 116d, BMW 118d και BMW 118i διατίθενται στάνταρ με ένα ακόμα πιο εξελιγμένο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ το προηγμένο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic διατίθεται προαιρετικά για τις BMW 116d και BMW 118i. Το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic – που διατίθεται προαιρετικά για την BMW 118d και στάνταρ με την BMW 120d xDrive – και το οκτατάχυτο Steptronic Sport της BMW M135i xDrive προσφέρουν μία ακόμα πιο πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία. Η ευφυής συνδεσιμότητα επιτρέπει την προσαρμογή της στρατηγικής αλλαγών σχέσεων των αυτόματων κιβωτίων στις εκάστοτε κυκλοφοριακές συνθήκες.