Νέο Audi A6: To λες και pocket A8!

    Κοινοποίησε το άρθρο

    Παρουσιάζοντας την 8η γενιά του επιτυχημένου μεγάλου της σεντάν, η Audi κάνει προσιτή την τεχνολογία του Α8, της μεγάλης ναυαρχίδας και κορυφαίου τεχνολογικά σεντάν της, σε πιο ευρύ κοινό. Το ολοκαίνουργιο Audi A6 θέτει νέα στάνταρντς στην κατηγορία του, με κορυφαία τεχνολογία, από σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης έως mild-hybrid υλοποίηση, ενώ παράλληλα οι εκτεταμένες δυνατότητες διασύνδεσης και τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός,  το τοποθετούν πολύ πάνω από οποιοδήποτε ανταγωνισμό.

    Ακριβώς όπως τα A8 και A7 Sportback, έτσι και το A6 είναι ο εκφραστικός πρεσβευτής της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Audi. Με καθαρές επιφάνειες, έντονες γωνίες και εντυπωσιακές γραμμές, το νέο business sedan κάνει σαφή το χαρακτήρα του: σπορ κομψότητα, υψηλή τεχνολογία και σοφιστικέ παρουσία. Το εξωτερικό του ξεχωρίζει με τις ισορροπημένες αναλογίες του: μακρύ καπό, μεγάλο μεταξόνιο και μικροί πρόβολοι. Η φαρδιά, επιβλητική Singleframe μάσκα, οι ιδιαίτεροι προβολείς και οι δυναμικές εισαγωγές αέρα αποπνέουν σπορ χαρακτήρα. Στο προφίλ, οι τρεις έντονες γραμμές μειώνουν οπτικά το ύψος του αυτοκινήτου, ενώ οι τονισμένοι θόλοι των τροχών είναι μια σαφής αναφορά στα γονίδια του Audi quattro.

    Τετραδιεύθυνση – αμεσότητα ενός σπορ μοντέλου με ευελιξία ενός μικρού αυτοκινήτου

    Το νέο Audi A6 είναι εμφανώς πιο σπορ σε σχέση με τον προκάτοχό του – κυρίως χάρη σε καινοτόμες λύσεις για την ανάρτησή του. Είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του με σύστημα τετραδιεύθυνσης, κάτι που το καθιστά ευέλικτο στην πόλη, άμεσο σε επαρχιακούς δρόμους, σταθερό και επιβλητικό στον αυτοκινητόδρομο. Η δεδομένη σπορ σχέση του στάνταρ ενεργητικού συστήματος διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεση όσο αυξάνεται η γωνία του τιμονιού, ενώ η νέα ανάρτηση εξασφαλίζει μια πιο άμεση και ακριβή πληροφόρηση από το δρόμο.

    Ήπια υβριδική (Mild-hybrid) τεχνολογία – όλοι οι κινητήρες με ηλεκτρική υποβοήθηση 

    Όλοι οι κινητήρες του νέου A6 διαθέτουν τη νέα ήπια υβριδική (mild-hybrid) τεχνολογία της Audi, στην οποία μια γεννήτρια με ιμάντα στη μίζα (belt alternator starter – BAS) συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Το Audi A6 μπορεί να ρολάρει με τον κινητήρα απενεργοποιημένο (coasting) με ταχύτητες μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται με ταχύτητες έως 22 χλμ./ώρα, ενώ, επιπλέον, ο κινητήρας τίθεται  εκ νέου σε λειτουργία μόλις μετακινηθεί το αυτοκίνητο εμπρός από το A6.

    Κατά την επιβράδυνση το BAS μπορεί να ανακτήσει ενέργεια μέχρι και 12 kW. Στην πράξη η MHEV, η ήπια υβριδική τεχνολογία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 0,7 λίτρα/100 χλμ..

    MMI navigation plus και Audi connect – ακόμα μεγαλύτερη άνεση στην business κατηγορία

    Το νέο Audi A6 διαθέτει μια μεγάλη γκάμα λύσεων διασύνδεσης για κορυφαία ασφάλεια, άνεση και εξατομίκευση. Ο στάνταρ εξοπλισμός του περιλαμβάνει το MMI navigation, ενώ προαιρετικά διατίθεται το MMI navigation plus. Tο κορυφαίο στοιχείο μετάδοσης δεδομένων χρησιμοποιεί το καινούργιο Standard LTE Advanced.

    To MMI navigation plus διαθέτει επίσης και σειρά νέων δυνατοτήτων πλοήγησης. Μεταξύ αυτών μια λειτουργία αυτοεκμάθησης, η οποία βασίζεται στις διαδρομές που πραγματοποιούνται και από τις οποίες προκύπτουν έξυπνες προτάσεις πλήγησης. Η πλοήγηση γίνεται online μέσω των servers της HERE, οι οποίοι λαμβάνουν υπόψη τους τις κυκλοφοριακές συνθήκες σε ολόκληρη την περιοχή κίνησης του Α6.

    Συστήματα υποβοήθησης οδηγού 

    Το νέο Audi A6 με νέα και εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού θέτει νέα στάνταρ στην premium κατηγορία. Αυτά περιλαμβάνουν τα ParkPilot και GaragePilot, τα σύστημα αυτόματης στάθμευσης σε εξωτερικούς και στεγασμένους χώρους αντίστοιχα, που βάζουν και βγάζουν αυτόματα τη λιμουζίνα από θέσεις στάθμευσης και γκαράζ. Ο οδηγός μπορεί να αποβιβαστεί και στη συνέχεια να ενεργοποιήσει και να παρακολουθεί την όλη διαδικασία χρησιμοποιώντας την εφαρμογή myAudi app στο smartphone του. Τα δύο αυτά συστήματα αποτελούν μέρος του πακέτου Park assist, ενός από τα τρία πακέτα συστημάτων υποβοήθησης.

    Το City Assist με τη σειρά του περιλαμβάνει συστήματα όπως την καινούργια υποβοήθηση διασταυρώσεων. Το Tour assist διαθέτει την ενεργή υποβοήθηση κίνησης, στην οποία το προσαρμοζόμενο cruise control (Adaptive Cruise Control) συνδυάζεται με απαλές παρεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης προκειμένου το νέο A6 να παραμένει στη λωρίδα του.

    Κινητήρια συστήματα

    Στην έναρξη της διάθεσής του στις ευρωπαϊκές αγορές η Audi θα προσφέρει το νέο A6 με δύο πανίσχυρους αλλά μεταξένιους κινητήρες – έναν TFSI κι έναν TDI. Η μονάδα βενζίνης είναι ένας 3.0 TFSI turbo V6 των 250 kW (340 ίπποι) και 500 Nm, που επιταχύνει το business sedan από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δεύτερα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά 250 χλμ./ώρα (κατανάλωση καυσίμου, μικτός κύκλος σε λίτρα/100 χλμ.: 6,7 – 7,1, εκπομπές CO2 μικτός κύκλος σε γρμ./χλμ.: 151 – 161). Ο πετρελαιοκινητήρας 3.0 TDI των 210 kW (286 ίπποι) και 620 Nm εξασφαλίζει παραπλήσιες επιδόσεις (κατανάλωση καυσίμου, μικτός κύκλος σε λίτρα/100 χλμ.: 5,5 – 5,8, εκπομπές CO2 μικτός κύκλος σε γρμ./χλμ.: 142 – 150)