Στο σφυρί τα πιο ιδιαίτερα της Citroen…

    Κοινοποίησε το άρθρο

    Ίσως έχει ανάγκη τον χώρο ίσως τα χρήματα, όπως και να έχει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να κάνει ένα ξεκαθάρισμα και να βγάλει σε πλειστηριασμό τα πιο ιδιαίτερα οχήματα που κατασκεύασε. Η μυστική αποθήκη βρίσκεται κάπου κοντά στο εργοστάσιο της PSA της περιοχής  Aulnay-sous-Bois. Εκεί, στο γνωστό ως Conservatoire φυλάσσει η Citroen σε μια έκταση 6500 τ.μ. περισσότερα από 700 οχήματα που αποτελούν την κληρονομιά της. Το 2018 είναι χρονιά μετακόμισης, τα οχήματα θα μεταφερθούν στο Sochaux όπου βρίσκεται το L’Aventure Peugeot Citroen DS. Ευκαιρία λοιπόν για ένα ξεκαθάρισμα, μην φανταστείτε όμως πως πουλήθηκαν τα καλά κομμάτια, εισπράχθηκαν μόλις 750.000€ για 155 οχήματα.

    Mehari 4x4

    Κατασκευάστηκαν 150.000 κομμάτια τις χρονιές 1968-1987, μερικά από αυτά συμμετείχαν στο ράλλυ Liége-Dakar-Liège το 1969, άλλα στο Paris-Kabul-Paris το 1970 ή Paris-Persepolis-Paris το 1971. Το 1980 χρησιμοποιήθηκαν ως νοσοκομειακά στον αγώνα Paris – Dakar αλλά και στον γαλλικό στρατό ως όχημα ρίψης με αλεξίπτωτο πίσω από τις εχθρικές γραμμές  λόγω του βάρους του. Το Méhari, λέξη που χρησιμοποιείται στην Βόρεια Αφρική για τις καμήλες δρομείς, δημιουργήθηκε από τον Γάλλο άσσο μαχητή του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου και στην συνέχεια βιομήχανο, Roland de La Poype. Ήταν δική του η ιδέα να κατασκευαστεί ένα ευέλικτο και οικονομικό 2CV με πιο σύγχρονα υλικά, όπερ και έγινε ένα αυτοκίνητο με καρότσα από ABS (Acrylonitrile Butadiene Styrene) ή κοινώς Ακρυλονιτριλιο-βουταδιενιο-στυρόλιο που μπορούσε εύκολα να βαφτεί σε όποιο τρελό χρώμα ήθελε κανείς. Δεν ήταν όλα 4×4, το συγκεκριμένο είναι ένα από τα λίγα τετρακίνητα οπότε έπιασε τα 30.000€

    Berlingo Flanerie

    Στα μέσα της δεκαετίας του 1990 όταν ήταν όλοι, λίγο ή πολύμ πλούσιοι και χόρευαν στους ρυθμούς της ντίσκο, η Citroen είχε την φαεινή να κατασκευάσει ένα 6θέσιο Berlingo για ταξί.  Το έπραξε με την βοήθεια του βελτιωτή Sbarro ο οποίος φαντάστηκε ένα ανοιχτό όχημα μεταφοράς ανθρώπων όπως το εικονιζόμενο, που να σημειώσουμε πως παρότι είναι μοναδικό και έχει μόλις 20 χιλιόμετρα στο οδόμετρο πουλήθηκε για 9.500€

    C-Elysée WTCC

    Η ονομασία σε παραπέμπει ορθά σε ένα αυτοκίνητο-παιχνίδι για αυτοκινητοδρόμια. Το WTCC είναι ένα κομπλέ αγωνιστικό για αγώνες τουρισμού, κάτι σαν μια  απογυμνωμένη

    BMW E36 M3 με την διαφορά πως κόστισε μόνο 25.000€ Η C-Elysee είναι βασισμένη στην C4, κέρδισε 14 από τους 15 αγώνες  WTCC το 2014 στα χέρια των Muller, Seb Loeb και Jose Maria Lopez.

    Tubik

    Το 2010 στην έκθεση αυτοκινήτου Φρανκφούρτης το αστέρι στο περίπτερο της Citroen άκουγε στο όνομα Tubik. Ένα πρωτότυπο βασισμένο στο βαν της Citroen με εννέα θέσεις, πόρτες που ανοίγουν σε διάφορες αστείες κατευθύνσεις, δύο μέτρα ύψος και σχεδόν 5 μέτρα μήκος που «έπιασε» τελικά τα 36.000€

    XM V6

    Η XM V6 του 2000 ήρθε στον πλειστηριασμό με 100.000 χλμ. στο οδόμετρο και χωρίς αξιώσεις για μια αξιοπρεπή τιμή πώλησης. Πάρα ταύτα «έπιασε» τα 14.000€ τιμή  διπλάσια της αναμενόμενης  και αυτό λόγου του γεγονότος πως χρησιμοποιήθηκε από τον ηθοποιό Roger Hanin στην σειρά «Navarro’» μια δραματική – αστυνομική σειρά της γαλλικής τηλεόρασης.