SEAJETS 14η Ανάβαση Κύμης: Με τον φακό…

    Κοινοποίησε το άρθρο

    Ο 3ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, έλαβε χώρα το διήμερο 14-15 Μαΐου στην φιλόξενη για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό Κύμη, με τους οδηγούς να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να ευχαριστήσουν τους θεατές που παρακολούθησαν τον αγώνα.

    Τη διοργάνωση της Ανάβασης Κύμης, που φέτος είχε ως Χορηγό Ονομασίας την Seajets, ανέλαβε για ακόμη μια χρονιά το Αθλητικό Σωματείο “Start Line”. Ο συγκεκριμένος αγώνας, που συγκέντρωσε 76 συμμετοχές και διεξήχθη στην Κύμη για 14η φορά, έχοντας πια γίνει θεσμός τόσο για την Τοπική Κοινωνία όσο φυσικά και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, συγκεντρώνοντας για ακόμη μια φορά μεγάλο πλήθος θεατών.

    Ο ταχύτερος χρόνος της ημέρας, αν και στις Αναβάσεις δεν υπάρχει Γενική Κατάταξη, παρά μόνο Κατάταξη για τις Κατηγορίες και κλάσεις, επιτεύχθηκε από τον Μάριο Ηλιόπουλο (Ford Escort), ο οποίος έδωσε μεγάλη μάχη με τον Νικόλα Περατινό (Ford Escort). Ο Περατινός ήταν ταχύτερος στο πρώτο ανέβασμα για 0,7 δευτερόλεπτα, όμως στη συνέχεια ο Ηλιόπουλος ανέκτησε τον χρόνο, επικρατώντας στο δεύτερο ανέβασμα και φτάνοντας στη νίκη της θεαματικής κατηγορίας Formula Saloon, με διαφορά μόλις 0,42 δευτερολέπτων, σε μια μάχη που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Στην τρίτη θέση της Formula Saloon τερμάτισαν ο Γιώργος Ζυγογιάννης (Audi A3) που επικράτησε ταυτόχρονα στην FST2, όπου τον ακολούθησαν οι Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) και Δημήτρης Δημητρίου (Opel Ascona).  

    0027 VORGIAS SPYROS

    Στην κατάταξη της Ομάδας Α, νικητής αναδείχθηκε με άνεση ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC, Α8), ενώ τον ακολούθησαν οι Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, Α6) και Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC, Α8), με τον τελευταίο να έχει κλατάρισμα στο πρώτο ανέβασμα που του κόστισε σε χρόνο. Μάλιστα, ο οδηγός από την Τρίπολη επικράτησε στην Κατηγορία Α έως 2 λίτρα, όπου τον ακολούθησαν οι Νίκος Τσέρτος (Honda Civic Type-R, Α7) και Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport, Α7). Στην Ομάδα Ν, η νίκη ήταν υπόθεση των τετρακίνητων αυτοκινήτων, αν και πολλές φορές έχουμε δει εκπλήξεις στην Κύμη. Ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) έφτασε στη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του μετά το Διόνυσο, έχοντας όμως να αντιμετωπίσει την αντίσταση του Κώστα Κάκου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, N4), με τη μάχη να κρίνεται τελικά για 0,43 δευτερόλεπτα υπέρ του πρώτου, ενώ την τριάδα της Ομάδας Ν διαμόρφωσε ο Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza WRX, N4). Στην Ομάδα Ν έως 2 λίτρα επικράτησε ο Δημήτρης Μπρίλλης (Peugeot 106 S16, N2) με διαφορά περίπου μισού δευτερολέπτου από τον Διονύση Γιαννούλη (Peugeot 106 S16, N2) που τερμάτισε δεύτερος, με τον Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type-R, N3) να διαμορφώνει το βάθρο της Ομάδας Ν έως 2 λίτρα.

    Περνώντας στην άκρως θεαματική και δημοφιλή Ομάδα Ε, ο ταχύτερος οδηγός του Διονύσου Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500, E12) δε δυσκολεύτηκε να φτάσει σε ακόμη μια νίκη. Ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX, E10), ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στη δεύτερη θέση της Ομάδας Ε, κερδίζοντας ταυτόχρονα την Ομάδα Ε έως 2 λίτρα. Και στις δύο κατατάξεις, τον ακολούθησε ο Παναγιώτης Μπιμπίκας (VW Golf II, E11) ενώ το βάθρο της Ε έως 2 λίτρα συμπλήρωσε ο Γιώργος Λούκας (Citroen AX, E10). 

    0041 VASILIADIS PANTELIS

    Όπως σε κάθε αγώνα του Πρωταθλήματος Αναβάσεων, έτσι και στην Κύμη τα Ιστορικά Αυτοκίνητα έδωσαν το δικό τους βροντερό “παρών”. Νικητής, αναδείχθηκε ο Γιώργος Καρράς (BMW 2002 TI, 2/C3-2000), σταματώντας έτσι το σερί νικών του Γιώργου Κατσαρού (Ford Escort RS 2000, 2/C3-2000) που ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στην 4η θέση. Στην 2η θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Δημήτρης Παπανδρέου (BMW M3 E30, 4/E8-2301), τη στιγμή που στο βάθρο ανέβηκε επίσης ο Δημήτρης Οικονόμου (VW Golf I GTI, 3/D2-1600). 

    Ο επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, είναι η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου που θα διεξαχθεί στις 11-12 Ιουνίου.

    Φωτογραφίες: PhotoRallyPress

    {gallery}agwnes/anavasokymis{/gallery}