Δέκα “παγωμένα θέματα” του αυτοκινήτου που έχεις απορία

Κοινοποίησε το άρθρο

Xειμώνας, κρύο και γεννιούνται απορίες – κάποιες δικαιολογημένα- για κάποια σημεία του αυτοκινήτου

Δέκα "παγωμένα θέματα" του αυτοκινήτου που έχεις απορία

1.  Πότε παγώνει το πετρέλαιο; Από τον νομοθέτη υποχρεούται το πετρέλαιο να αντέχει ως τους -20, έρευνα έδειξε πως τα περισσότερα αντέχουν έως -22. Μάλιστα τα premium λειτουργούν ως τους -32 βαθμούς.

2. Παγώνει η βενζίνη; Μόνο στην θεωρία καθώς πρέπει η θερμοκρασία να πέσει κάτω από τους -45 βαθμούς. Πιο επικίνδυνη είναι η βενζίνη στις υψηλές θερμοκρασίες καθώς εξατμίζεται και σχηματίζονται επικίνδυνα για την ανάφλεξη αέρια.  

3. Πως συμπεριφέρεται το υγραέριο; Επειδή η εκκίνηση γίνεται με την βενζίνη είναι σημαντικό το ψυκτικό υγρό να μην είναι παγωμένο και για να γίνει η αλλαγή θα πρέπει να φτάσει περίπου τους 50 βαθμούς οπότε ίσως χρειαστούν μερικά χιλιόμετρα μέχρι να γίνει αυτό.

Επίσης: Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!

Επίσης: 7 έξυπνα κόλπα για την φροντίδα του αυτοκινήτου σας τον χειμώνα για να γλυτώσετε χρόνο και κόπο


Επίσης: Γιατί δεν πρέπει να προθερμαίνετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας τον χειμώνα (video)

 

4. Γιατί αυξάνεται η κατανάλωση όταν κάνει κρύο; Καταρχήν γίνετε πιο πλούσιο το μείγμα στην προσπάθειά του να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία κινητήρας και καταλύτης. Επίσης το λάδι είναι πιο «τραχύ»  και δημιουργεί τριβή οπότε και ψηλότερη κατανάλωση.

5. Λειτουργία start –stop; Σε θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν ή και κάτω από αυτό η λειτουργεία start-stop απενεργοποιείται για να προστατεύσει τον κινητήρα αλλά και την μπαταρία.

6. Υποφέρει η μίζα; Όταν προσπαθούμε να βάλουμε μπρος επαναλαμβανόμενα και για περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα την κάθε φορά δεν καταπονείτε μόνο η μίζα αλλά μπορεί να φτάσει άκαυστο καύσιμο στον καταλύτη και να προκαλέσει ζημιά. Το ιδανικό είναι προσπάθεια λιγότερη των 5 δευτερολέπτων 30 δευτερόλεπτα παύση και ξανά προσπάθεια.  

7.  Η μπαταρία στο κρύο. Ισχύει γενικά πως η απόδοση των μπαταριών πέφτει κατακόρυφα στις χαμηλές θερμοκρασίες. Αυτό που μπορεί να κάνει κανείς προσπαθώντας να ζωντανέψει μια μπαταρία από το κρύο είναι να την ζεστάνει με θερμοφόρα πριν προσπαθήσει να εκκινήσει τον κινητήρα.

Διαβάστε επίσης: Οι πιο… τρελές οδηγίες οδικής κυκλοφορίας στις ΗΠΑ

Δείτε επίσης: Μία Lexus IS με 41,999 LED (video)

Διαβάστε επίσης: Η Ferrari του Neymar στο… χαντάκι

Αυτό το είδες; VIDEO – Οι Ιάπωνες έκλεισαν αυτήν την τρύπα σε 2 μέρες!!!

8.  Τι χρειάζεται να έχω μαζί μου; Όταν κινούμαστε σε ορεινές περιοχές είναι φρόνιμο να έχουμε μαζί μας αλυσίδες για τα χιόνια και γάντια, φακό με φορτισμένες τις μπαταρίες, κουβέρτες στο πίσω κάθισμα, επιπλέον ασφάλειες και λάμπες στο ντουλαπάκι.

9. Γιατί παγώνει το παρμπρίζ από μέσα; Όταν παγώνει το παρμπρίζ από μέσα αυτό είναι σημάδι πως υπάρχει μεγάλη υγρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Οι αιτίες μπορεί να είναι χαλασμένα λάστιχα στις πόρτες, βουλωμένο φίλτρο καμπίνας αλλά ακόμα και χιόνι το οποίο μεταφέραμε στο εσωτερικό με τα παπούτσια. Αφού βρούμε την αιτία μπορούμε προνοητικά μέχρι την επισκευή να «στεγνώσουμε» το εσωτερικό με έναν μικρό κοινό αφυγραντήρα του εμπορίου.

10.  Οδηγώντας με χοντρό πανωφόρι. Δεν συνίσταται να οδηγούμε με πολύ χοντρό πανωφόρι για δύο λόγους. Πρώτον γίνετε δύσκολος ο χειρισμός των λειτουργιών του αυτοκινήτου αλλά κυρίως ελαττώνει την αποτελεσματικότητα της ζώνης ασφαλείας αφού μεσολαβούν μερικοί πόντοι «αέρα» μέχρι να το σώμα.