Στα πρόσφατα χρόνια ζωής της Maserati κυριαρχούσαν οι 6κυλινδροι κινητήρες ξεκινώντας από την Ghibli έως την πολύ-αναμενόμενη και πρόσφατα αφιχθείσα Maserati Levante SUV η οποία ήρθε για να ανταγωνιστεί την Porsche Cayenne. Τελικά η Levante δεν πούλησε όπως ήλπιζε η εταιρία έτσι η αναβάθμιση δεν είναι μόνο απαραίτητη αλλά και επιβεβλημένη. Με τη νέα Cayenne Turbo να είναι πιο δυνατή από ποτέ (4.0 λίτρα V8, twin turbo, 550 ίπποι, 770 Nm ροπή) η πολυτελής ιταλική μάρκα έπρεπε να δώσει ώθηση στην Levante, οπότε οι κύλινδροι έγιναν οκτώ, η χωρητικότητα 3.8 η απόδοση 570 ίπποι και η ροπή 700 Nm. Σε συνδυασμό με την κίνηση στους 4 τροχούς και το αυτόματο κιβώτιο ZF 8 η Maserati ελπίζει να πουλήσει το SUV της.