Υπάρχει μια ανείπωτη μάχη μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που αφορά στον μέσο όρο ηλικίας των ιδιοκτητών αλλά και πιθανών πελατών μιας εταιρίας.
Το ζητούμενο είναι να πουλάς αυτοκίνητα στην αρχή της παραγωγικής ηλικίας ώστε κρατώντας τον ικανοποιημένο να είναι και το δεύτερο ή το τρίτο αυτοκίνητο του της ίδιας μάρκας. Αυτήν την μάχη δεν την έδινε ποτέ η Roll Royce και αν την έδινε δεν την κέρδιζε ποτέ. Η ανανέωση ήρθε και η τεχνολογία βοήθησε ακόμα και την Rolls Royce, έναν από τους πιο παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκίνητων στον κόσμο, να ρίξουν σημαντικά τον μέσο όρο ηλικίας των πελατών τους ο οποίος είναι πλέον 45 χρονών, βάση στα λεγόμενα του CEO Torsten Müller-Ötvös.