Δεν υπάρχουν στην αυτοκινητοβιομηχανία πολλοί με βιογραφικό όπως του Wolfgang Dürheimer, όπου μπορεί να αποκαλεί την Carrera GT και την Chiron «παιδιά» του. Ο δάσκαλος σκι ξεκίνησε την καριέρα του το 1980 ως μηχανικός στις μοτοσικλέτες της BMW όπου έμεινε σχεδόν μια εικοσαετία για να πάει το 1999 στην Porsche αναλαμβάνοντας την σειρά 911. Το 2001 διορίζεται στο διοικητικό συμβούλιο του R&D (Research and Development) δηλαδή στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης. Τα χρόνια περάσαν και μετά από μια σύντομη 10μηνη στάση στην Audi έφτασε η στιγμή της συνταξιοδότησης από την θέση του προέδρου και CEO των Bentley και Bugatti.
Για αυτές τις δύο εταιρίες λέει τα εξής πολύ ενδιαφέροντα.
«Ο πελάτης της Bentley έχει κατά μέσο όρο οκτώ αυτοκίνητα. Οι ιδιοκτήτες Bentley είναι άνθρωποι που τα κατάφεραν στην ζωή, συνήθως είναι επιχειρηματίες που «τρέχουν» οι ίδιοι της επιχειρήσεις τους. Ο τρόπος ζωής τους είναι εξεζητημένος, ταξιδεύουν πρώτη θέση, στα ξενοδοχεία τους ενδιαφέρει το πολυτελές ρετιρέ και αν είναι ποδοσφαιρόφιλοι έχουν σίγουρα το δικό τους lounge στο γήπεδο της ομάδας τους. Ο πελάτης της Bugatti διαφέρει πολύ. Είναι δισεκατομμυριούχος σε αντίθεση με τον εκατομμυριούχο ιδιοκτήτη Bentley, είναι κορυφαίοι στον κόσμο σε ότι κάνουν, διαθέτουν κατά μέσο όρο 47 αυτοκίνητα διάσπαρτα στα μέρη όπου ζουν, τρία ελικόπτερα, τρία τζετ και ένα πολυτελές γιοτ. Ταξιδεύουν με το δικό τους αεροπλάνο, συνήθως τους ανήκει το ξενοδοχείο που μένουν και αν είναι ποδοσφαιρόφιλοι τους ανήκει η ομάδα. Πραγματικά είναι η αφρόκρεμα στον τομέα τους και απολάμβανα να βρίσκομαι κοντά τους, να τους επεξεργάζομαι, να τους ικανοποιώ κατασκευάζοντας αυτοκίνητα που είναι ποθητά και στην κορυφή όπως οι ίδιοι διότι οι πελάτες αυτής της κατηγορίας δεν χρειάζονται ακόμα ένα αυτοκίνητο αλλά ένα αντικείμενο πόθου».
Ήρθε λοιπόν η ώρα της συνταξιοδότησης μετά από ένα μακροχρόνιο επαγγελματικό ταξίδι που συμπεριλαμβάνει τις μοτοσικλέτες όπως BMW R259, K1200 RS, LT και τις διάσημες Paris-Dakar F650 και R1150 GS. Ένα ταξίδι με αυτοκίνητα όπως Porsche Carrera GT, 997 GT2 και GT3, Bentley Continental Supersports και Bentayga, Bugatti Veyron Super Sport, Vision Gran Turismo και Chiron. Ο άνθρωπος που παρέδωσε στην Porsche την Cayenne σώζοντας την εταιρία αν και αμφισβητείται έπραξε το ίδιο δίνοντας το φιλί της ζωής στην Bentley με την Bentayga. Για αυτήν λέει πως οι κριτικές ήταν σκληρές και αμείλικτες όταν αποφάσισε η εταιρία με αυτόν επικεφαλής και υπεύθυνο να «δώσει» στον κόσμο εάν πολυτελές SUV με το λογότυπο της Bentley στο καπό. Δικαιώθηκε εκ του αποτελέσματος όπως και με τόσες άλλες επιλογές του.
Υποστηρίζει φεύγοντας πως η Bentley Motors, πρέπει να συνεχίσει την πορεία της στον χώρο και τον χρόνο ως ο ορισμός της πολυτέλειας ενώ για την Bugatti η αποστολή να ικανοποιεί τους πρώτους των πρώτων είναι μονόδρομος. Σε αυτόν τον μονόδρομο κυριαρχεί η ταχύτητα κυριαρχεί με τον Dürheimer να υποστηρίζει πως μπορεί να επιτευχθούν καλύτεροι χρόνοι επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας εστιάζοντας περισσότερο στην δυναμική πλευρά του εγχειρήματος παρά στην αισθητική και με τίμημα φυσικά την άνεση.
«Η πυραμίδα έχει στην βάση της premium brands όπως η Audi και luxury brands όπως η Bentley Motors όμως στην κορυφή βρίσκεται αναμφίβολα η Bugatti, η εταιρία αυτών που πέτυχαν. Πιστεύω πως έρχονται στιγμές όπου πρέπει κανείς να επενδύσει περισσότερα χρήματα για να μοχλεύσει περισσότερη δημοσιότητα και να αποκτήσει γνώση για τον κόσμο».
Για τα αυτόνομα o Wolfgang Dürheimer χαριτολογεί λέγοντας πως «για τους ιδιοκτήτες Bentley δεν είναι κάτι καινούργιο αφού παραδοσιακά έχουν σοφέρ που ελέγχεται μέσω φωνητικών εντολών, έρχεται και σε παίρνει την στιγμή που θέλεις από εκεί που πρέπει και θα σε αφήσει με ασφάλεια στην πόρτα της τοποθεσίας που ζήτησες να σε αφήσει. Η αυτονομία για την Bentley δεν είναι ανέφικτη θα έρθει όταν και αν χρειαστεί».