Ο πληθυσμός του πλανήτη αυξάνεται ραγδαία και ο έλεγχος τείνει να χαθεί, το ίδιο συμβαίνει και με την αγορά αυτοκινήτων. Ακόμα και τώρα που οι πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι πιο εκλεκτικοί από οποιαδήποτε άλλη χρονική περίοδο η τάση παγκοσμίως είναι ανοδική. Με μια εξαίρεση. Την Σιγκαπούρη, την Βενετία της νοτιοανατολικής Ασίας. Εκεί το 1990 θεσπίστηκε ο θεσμός του Certificate of Entitlement, μια ακριβή άδεια καταρχήν απόκτησης αυτοκινήτου και φόροι όπως τέλη κυκλοφορίας που αγγίζουν ακόμα και το τριπλάσιο της αξίας του οχήματος. Παρά την υπέρμετρη φορολόγηση υπήρχε μια αύξηση απόκτησης αυτοκινήτου 0.25% η οποία πλέον είναι μηδέν καθώς η πόλη έφτασε στα πρόθυρα κυκλοφοριακού εμφράγματος. Από εδώ και πέρα η αγορά αυτοκινήτου στην Σιγκαπούρη θα λειτουργεί όπως ένα πάρκινγκ. Για κάθε αυτοκίνητο που πάει για παλιοσίδερα θα μπορεί να αγοραστεί ένα καινούργιο.