Φοράει έναν από τους πιο εκλεπτυσμένους κινητήρες του κόσμου και τα νέα είναι καλά αφού η Lexus LFA επέστρεψε με το συγκεκριμένο μοντέλο στα πάτρια εδάφη των supercars. Μόλις 50 από τις συνολικά 500 LFA που κατασκευάστηκαν προσφέρονται με το πακέτο Nürburgring που περιλαμβάνει μια αύξηση μόλις 10 ίππων της ιπποδύναμης του εξαίσιου V10 κινητήρα των 4.8 λίτρων, δηλαδή 562 ίππους από τους 552 της απλής έκδοσης. Έτσι οι επιδόσεις δεν αλλάζουν, η επιτάχυνση παραμένει 3.7 δευτερόλεπτα 0-100 και η τελική ταχύτητα 332 χλμ./ώρα.
Το ζητούμενο όμως είναι ο χρόνος στην πίστα του Nürburgring και αυτός είναι με 7 λεπτά 14 δευτερόλεπτα κατά 8 δευτερόλεπτα καλύτερος σε σχέση με την απλή έκδοση και για αυτό δεν ευθύνεται ο κινητήρας αλλά οι αεροδυναμικές προσθήκες-βελτιώσεις και το ανθρακόνημα μεταξύ άλλων. Συνήθως τα καλά νέα ακολουθούν και κάποια κακά στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η τιμή απόκτησης η οποία μπορεί να φτάσει σε πλειστηριασμό έως και το 1 εκ. €. Αλλά ποιον νοιάζει το ποσό όταν το συγκεκριμένο απόκτημα είναι κάτι σαν μονόκερος με λιγότερο από 100 χλμ. στο οδόμετρο;