Πόσο τρομακτικό μπορεί να είναι όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο με 400+ χλμ./ώρα; Αρκετά έως πάρα πολύ ακόμα και αν η ευθεία είναι ατελείωτη είναι η φυσιολογική απάντηση. Πόσο τρομακτικό είναι να κάθεσαι μόνος σε ένα αυτοκίνητο που κινείται με 400+ χλμ./ώρα αλλά να μην οδηγείς εσύ;
Προφανώς δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό αφού δεν έχουμε βιώσει την αίσθηση μεταφοράς σε αυτοκινούμενο όχημα. Η Rimac επιστρέφει, αυτήν την φορά πολύ πιο δυναμικά με το αμιγώς ηλεκτροκίνητο C_Two το οποίο όχι μόνο μπορεί να αισθανθεί την διάθεση του οδηγού αλλά να αναγνωρίσει και το πρόσωπο του. Αν δεν σας τρόμαξε ούτε αυτό τότε ίσως το πράξουν οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1914 ίππων και συνολικής ροπής 2300 Nm. Εμπρός οι τροχοί κινούνται ο καθένας με το δικό του μονοτάχυτο κιβώτιο, ενώ οι πίσω τροχοί ο καθένας με το δικό του διτάχυτο κιβώτιο.
Στοιχεία που δίνουν στο C_Two την τρομακτική τελική ταχύτητα των 413 χλμ./ώρα και τις εξίσου τρομακτικές επιταχύνσεις 0-100 σε 1.85 δευτερόλεπτα, 0-160 σε 4.3 δευτερόλεπτα, 0-300 σε 11.8 δευτερόλεπτα και το 400αρι σε 9.1 δευτερόλεπτα. Παρότι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από ανθρακόνημα το C_Two είναι ένα σχετικά βαρύ αυτοκίνητο με την ζυγαριά να δείχνει 1950 κιλά. Όσο για την ενέργεια, η μπαταρία δίνει αυτονομία 645 χιλιομέτρων, ενώ μέρος της ενέργειας αποκτάται όταν επιβραδύνουν τα τεράστια κεραμικά δισκόφρενα τον τετράτροχο πύραυλο. Το νέο Rimac έχει ήδη αυτονομία επιπέδου 4 χάρη στις οκτώ κάμερες καταγραφής, έξι ραντάρ, 12 υπερηχητικούς αισθητήρες και τέλος το LIDAR δηλαδή LIght Detection And Ranging δηλαδή εκπομπή παλμικής ακτινοβολίας λέιζερ στην ατμόσφαιρα και καταγραφή του περιβάλλοντος.
Τέλος όπως αναφέρθηκε στην αρχή στο εσωτερικό υπάρχουν κάμερες με αισθητήρες αναγνώρισης προσώπου οι οποίες μόλις γυρίσει ο οδηγός το κλειδί το αυτοκίνητο σε βλέπει, σε αναγνωρίζει και αποφασίζει αν πρέπει ή όχι να ανοίξει την πόρτα και να εκκινήσει τους κινητήρες. Αν οι αισθητήρες αναγνωρίσουν θυμό επιλέγει την κατάλληλη μουσική και μαλακώνει τον τρόπο οδήγησης. Όταν μια ηλιόλουστη ημέρα μετατραπεί σε βροχερή αλλάζει μόνο του την χαρτογράφηση του κινητήρα αλλά και την διαχείριση της πρόσφυσης. Το C_Two επιβεβαιώνει όχι μόνο πως το εξωφρενικά γρήγορο διαδέχεται το πολύ γρήγορο αλλά και πως η εμπιστοσύνη του ανθρώπου προς τον οδηγό τείνει να εκλείψει. Στο μέλλον ίσως να μην μπορείς να μπεις στο αυτοκίνητό σου αν το επιχειρήσεις θυμωμένος, πόσο μάλλον να το οδηγήσεις.