Οι αναγνώστες τεσσάρων περιοδικών αυτοκινήτου τοποθετούν τη LIQUI MOLY στην κορυφή

    Κοινοποίησε το άρθρο

    7,2 εκατομμύρια αναγνώστες κλήθηκαν συνολικά στη Γερμανία να αναδείξουν την καλύτερη μάρκα λαδιών. Η απάντηση στα Auto Bild, Auto Motor und Sport, Auto Zeitung και Motor Klassik ήταν κάθε φορά η ίδια: η LIQUI MOLY. «Αυτή η σαφής ψήφος εμπιστοσύνης είναι μια τιμητική διάκριση και υποχρέωση ταυτόχρονα», δηλώνει ο Ernst Prost, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που εξειδικεύεται στα λάδια και τα πρόσθετα.

    Το Auto Bild δημοσίευσε σήμερα τα αποτελέσματά του, ενώ τα υπόλοιπα έντυπα το είχαν ήδη κάνει τις προηγούμενες εβδομάδες. Στα Auto Motor und Sport και Auto Zeitung είναι η όγδοη συναπτή χρονιά που η LIQUI MOLY αναδεικνύεται η καλύτερη μάρκα λαδιών. Στα Auto Bild και Motor Klassik η έβδομη. Παρόλα αυτά δεν πρόκειται για μια διαδικασία ρουτίνας που αντιμετωπίζεται με ολύμπια ηρεμία. «Η δημοσίευση των αποτελεσμάτων είναι για εμάς μια πραγματικά συναρπαστική στιγμή. Κάτι σαν την απονομή των Όσκαρ», λέει ο Ernst Prost. «Για εμάς, η καλή επίδοση στις ψηφοφορίες των αναγνωστών είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς πρόκειται για μια δημοκρατική διαδικασία μέσα από την οποία εκφράζεται η ειλικρινής γνώμη του κοινού.»

    Στον κλάδο των λαδιών για κινητήρες κυριαρχούν οι μεγάλοι, παγκόσμιοι όμιλοι επιχειρήσεων. Κι όμως, η μεσαία επιχείρηση από τη Γερμανία καταφέρνει να καθιερωθεί, σαν τον Δαυίδ ενάντια στον Γολιάθ, και να έχει σταθερά το προβάδισμα στην αγορά και στην ικανοποίηση των πελατών. «Το γεγονός ότι σχεδόν εδώ και μια δεκαετία αναδεικνυόμαστε σταθερά η καλύτερη μάρκα λαδιών δεν είναι τυχαίο», δηλώνει ο Günter Hiermaier, διευθυντής πωλήσεων για τη Γερμανία και την Αυστρία. «Είναι το αποτέλεσμα της σκληρής ομαδικής εργασίας και των 850 εργαζομένων. Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας τα καλύτερα προϊόντα και την καλύτερη εξυπηρέτηση.»

    Στην ευρεία φήμη της LIQUI MOLY συμβάλλουν, μεταξύ πολλών άλλων διαφημιστικών δράσεων, και οι δραστηριότητες χορηγίας σε διεθνές επίπεδο. Τους τελευταίους μήνες η μάρκα ήταν ορατή σε πολυάριθμες διοργανώσεις χειμερινών σπορ. «Αυτήν τη στιγμή η εταιρεία εκπροσωπείται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας MotoGP και τον Μάιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα χόκεϊ επί πάγου στη Δανία», λέει ο διευθυντής μάρκετινγκ Peter Baumann.

    Η αναγνωρισιμότητα της μάρκας είναι σημαντική, αλλά τα γερά χαρτιά της είναι η ποιότητα και η καινοτομία. Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο, η επιχείρηση επενδύει κάθε χρόνο πολλά εκατομμύρια στην έρευνα και ανάπτυξη. Το 2017 η συγκεκριμένη επένδυση ανήλθε σε 5,3 εκατ. ευρώ. «Βρισκόμαστε σε στενή επαφή με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου και, έτσι, προσφέρουμε στους πελάτες μας λάδια με τις ανάλογες εγκρίσεις», τονίζει ο προϊστάμενος ανάπτυξης David Kaiser. «Ο πελάτης βρίσκει σε μας λιπαντικά τόσο για αντίκες, όσο και για οχήματα με κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας.» Και ανεξάρτητα από το είδος του λιπαντικού, όλα υποβάλλονται στις ίδιες προηγμένες διαδικασίες ελέγχου. «Με τον τρόπο αυτόν, διασφαλίζουμε διαρκώς ότι η ποιότητα των προϊόντων παραμένει σταθερά η ίδια και σε ύψιστα επίπεδα.» Το πώς θα μοιάζουν οι μελλοντικές γενιές λαδιών για κινητήρες είναι δουλειά των ερευνητών, έτσι ώστε τα λιπαντικά «Made in Germany» και «Made by LIQUI MOLY» να συνεχίσουν να ψηφίζονται και στο μέλλον ως τα πιο αγαπημένα των οδηγών και τα καλύτερα στη Γερμανία.