Ο βραζιλιάνος οδηγός αγώνων μιλάει για τα αυτοκίνητα που αγάπησε αλλά και αυτά που τράκαρε. Ο ανηψιός του θρύλου όπως είναι αναμενόμενο έπιασε τιμόνι όταν ήταν 4 χρονών, ένα μικρό buggie με δίχρονο κινητήρα χωρίς ταχύτητες, όταν ήταν πέντε το τιμόνι ενός καρτ και στα επτά το τιμόνι ενός Opel Monza.
Όπως λέει ο ίδιος δεν έβλεπε έξω και το κιβώτιο ήταν χειροκίνητο αλλά είχα την βοήθεια του παππού μου». Στην ιδιόκτητη φάρμα έμαθε να οδηγάει ένα beach buggy και στην ηλικία των δέκα ένα Ford F-4000. «Ήταν η εποχή που άρχισα να οργανώνω στο μυαλό την καριέρα μου ως οδηγός αγώνων» συμπληρώνει ενθουσιασμένος.
Στα 18 πήρε το δίπλωμα και νόμιμα πλέον έκατσε πίσω από το τιμόνι του πρώτου αυτοκινήτου, ένα Audi S3. «Το S3 ήταν γρήγορο αυτοκίνητο αλλά επειδή στην Βραζιλία τα πράγματα είναι κάπως επικίνδυνα ήταν αλεξίσφαιρο κουβαλούσε δηλαδή 230 κιλά επιπλέον βάρος. Όπως και να έχει το τράκαρα και η ζημιά αν και δεν ήταν ολοκληρωτική ήταν τόσο μεγάλη ώστε η ασφαλιστική έκρινε ασύμφορη την επιδιόρθωσή του».
Όταν έφτασε στην Ευρώπη απέκτησε ένα VW Golf R32, V6 που όμως όπως παραπονιέται ο ίδιος «δεν είχε το turbo του S3 και διότι τα ασφάλιστρα ήταν απίστευτα ψηλά λόγω της ηλικίας μου. Ήμουν μόλις 20». Μετά το Audi και το VW σειρά είχε η BMW όταν αγόρασε μια BMW 335i estate, που λάτρεψε πέρα από το ότι το χρειαζόταν για να μεταφέρει την μητέρα, την αδερφή του και τις αποσκευές τους όταν ταξίδευαν από το ένα μέρος στο άλλο.
Όταν μετακόμισε, όπως συνηθίζεται, στο Μονακό οδηγούσε την Porsche 997 GT2 RS ενός φίλου που έφευγε από το Μονακό, ήταν όμως η εποχή των πολλών υποχρεώσεων του με την F1 οπότε εκ των πραγμάτων δεν μπορούσε να την οδηγεί συχνά. Την χαρακτηρίζει ως ένα τρομακτικό αυτοκίνητο με ιδιαίτερα άγριο turbo και πανάκριβο συμπλέκτη λέγοντας πως «ήταν πανάκριβος αλλά είχα το αυτοκίνητο για αρκετό καιρό οπότε έπρεπε να επιστρέψω στην κατάσταση που το πήρα».