Δυναμική επίθεση προς τα ηλεκτρικά από το Group VW, με τους Γερμανούς να θέτουν ως στόχο τα 1.000.000 αυτοκίνητα το χρόνο μέχρι το 2025, θέλοντας να ξορκίσουν το κακό από τα Σκάνδαλα ρύπων (CO2 και NOx) των diesel μοντέλων τους.
Οι περιορισμοί που θέτει η Ε.Ε στις εκπομπές CO2 για τα μοντέλα του γκρουπ, στρέφει τους ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας προς την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, οι οποίοι επιθυμούν μέχρι το 2025, να φτάσουν σε ένα ρυθμό παραγωγής που θα αγγίζει το νούμερο του 1.000.000 μονάδων ετησίως.
Φυσικά, για να επιτύχει τον στόχο των 1.000.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων το χρόνο, το Group VW θα εξαπλώσει τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών και των υβριδικών plug-in (φόρτιση από πρίζα) μοντέλων του, με τουλάχιστον άλλα 20 νέα μοντέλα του είδους.
Ακούγεται αρκετά φιλόδοξο σενάριο από τη στιγμή που οι πωλήσεις των τριών ηλεκτρικών και των έξι υβριδικών plug-in μοντέλων του Group (VW e-up!, e-Golf, Audi e-tron και VW Golf GTE,Passat GTE, Audi A3 e-tron, Q7 e-tron,Porsche Panamera S E-Hybrid και Cayenne SE-Hybrid) για το 2016 υπολογίζεται πως θα ανέρθουν στις 103.000.
Για αυτό το σκοπό η VW θέλει να λανσάρει στην αγορά γύρω στα 20 νέα ηλεκτρικά και υβριδικά plug-in μοντέλα, στον οποίο στόχο θα συνεισφέρει η νέα MEB πλατφόρμα του VW Group, η πρώτη ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η οποία θα μπει στην παραγωγή, επιτρέποντας το χτίσιμο πάνω της μιας σειρά νέων μοντέλων του είδους με μειωμένο κόστος.
Στην όλη επιτυχία των μελλοντικών ηλεκτρικών της VW, ρόλο αναμένεται να παίξει και η αύξηση της αυτονομίας τους με μια φόρτιση, που θα βοηθήσει την πρακτικότητά τους, ξεκινώντας από το VW e-Golf, το οποίο στα τέλη του 2016 θα έρθει με περισσότερη αυτονομία .