Η Audi αποκάλυψε τη δεύτερη γενιά του A5 Coupe, ανανεώνοντας σημαντικά την παρουσία της στα μεσαία κουπέ.
Η γερμανική φίρμα, πιστή στη φιλοσοφία της δεν προέβη σε εντυπωσιακές αλλαγές συγκριτικά με το προγενέστερο Α5, που είχε παρουσιαστεί το 2007. Τουλάχιστον εκ πρώτης όψεως, διότι το νέο μοντέλο έχει υποστεί εκτεταμένες βελτιώσεις σε όλους τους τομείς, ανανεώνοντας σημαντικά την παρουσία της premium φίρμας στα μεσαία κουπέ.
Σημαντική δουλειά έχει γίνει και στο πεδίο της αεροδυναμικής, με το σχετικό συντελεστή να μειώνεται στο cd:0,25.
Σχεδιαστικά το νέο A5 έχει πιο επιθετικό εμπρός μέρος, το οποίο ενστερνίζεται αυτό του Audi A4, υιοθετώντας όμως δική του ξεχωριστή ταυτότητα και περισσότερο σεξαπίλ. Οι γραμμές του είναι πιο δυναμικές από κάθε άλλη φορά, όπως ορίζονται από ένα πολύ μοντέρνο αμάξωμα με μακρύ καπό, μικρούς προβόλους και τονισμένους πλαϊνούς ώμους, δημιουργώντας έτσι μια συνολική εικόνα με περισσότερες καμπύλες.
Φυσικά όλες αυτές οι σχεδιαστικές αλλαγές, συγκριτικά με τον προκάτοχό του, έχουν συνεισφέρει και στο πεδίο της αεροδυναμικής, με το σχετικό συντελεστή να μειώνεται στο cd:0,25.Τα φωτιστικά σώματα, στο εμπρός, αλλά και στο πίσω μέρος είναι νέα και έχουν «καθαρό» design, ενώ έξτρα στυλ προσδίδουν οι νέοι εμπρόσθιοι αεραγωγοί.
Στο πεδίο των κινητήρων, αρχικά το νέο A5 θα είναι διαθέσιμο με δυο μοτέρ βενζίνης και τρία πετρελαίου. Η βασική επιλογή θα είναι ο 2λιτρος TFSI των 190 ίππων και στη συνέχεια η έκδοσή του με τα 248 άλογα. Στους diesel, εισαγωγικός κινητήρας είναι ο 2,0 TDI των 190 ίππων, καθώς και δύο V6 TDI 3 λίτρων με 218 και 286 άλογα.
Σε όλες τις επιλογές τα κιβώτια είναι 6άρι μηχανικό ή 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη S-Tronic, ενώ για το κορυφαίο 3,0 TDI, υπάρχει 8άρι αυτόματο. Στις επιδόσεις, η Audi υπόσχεται έως και 17% βελτίωση για όλα τα μοτέρ, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση έως και 22%.
Σχετικά με το νέο σύστημα τετρακίνησης quattro, αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο για τους τετρακύλινδρους κινητήρες ΤFSI και ΤDI με χειροκίνητο κιβώτιο.