Το Μ των σουηδών δεν έχει καμία σχέση με το Μ των Βαυαρών, η Volvo λανσάρει το δικό της Μ που αφορά στο «Mobility» την κινητικότητα. Δηλαδή το αυτοκίνητο γίνεται κινητικότητα; Το πιο πιθανό είναι πως ναι γίνεται, ειδικά όταν επιτευχθεί αυτονομία επιπέδου 5.Την άνοιξη του 2019 η Σουηδική Volvo σε συνεργασία με αυτήν των Η.Π.Α. λανσάρει μια νέα υπηρεσία car-sharing με τον CEO κ. Håkan Samuelsson να υποστηρίζει πως «εξελισσόμαστε ώστε να παρέχουμε άμεσες υπηρεσίες στον καταναλωτή μέσω της υπηρεσίας Freedom to Move». Λεπτομέρειες δεν έχουν ακόμα δημοσιοποιηθεί αλλά όπως φαίνεται θα είναι μια υπηρεσία βασισμένη σε μια εφαρμογή η οποία συνεχίζει ο C.E.O. «θα μαθαίνει και θα εξελίσσεται λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τις συνήθειες προσωποποιώντας την σχέση του πελάτη με την εταιρία».
Η Volvo λειτουργούσε από το 1998 μια υπηρεσία car-sharing στην Σουηδία με το όνομα Sunfleet, αυτή πρόσφερε λύσεις μετακίνησης σε 50.000 χρήστες με την αξιοποίηση 1700 οχημάτων. Η Sunfleet «παρήγαγε» μισό εκατομμύριο «συναλλαγές» των οποίων τα στοιχεία είναι διαθέσιμα και θα χρησιμοποιηθούν ως βάση για το Car Mobility. Τα αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούνται θα είναι προφανώς Volvo αλλά με ανοιχτή την επιλογή να μπουν στο σύστημα και αυτοκίνητα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών. Η Volvo υποστηρίζει πως μέχρι το 2025 θα δημιουργηθούν περισσότερο από πέντε εκατομμύρια άμεσοι πελάτης.