Ο πόλεμος μεταξύ Lyft και Uber για το σύστημα peer-to-peer ridesharing
άρχισε με την πρώτη να κάνει κατά μέτωπο επίθεση με ένα πρωτότυπο
διαφημιστικό τρικ. Δίνει αμοιβή 550 δολάρια σε κατοίκους της πόλης του
Chicago για να μην οδηγήσουν 30 ημέρες το αυτοκίνητό τους. Τα χρήματα θα
δοθούν στην μορφή τεσσάρων διαφορετικών κουπονιών, ένα κουπόνι διάρκειας 30
ημερών αξίας 300 δολαρίων για το σύστημα ridesharing της Lyft, ένα κουπόνι
διάρκειας 30 ημερών αξίας 45 δολάρια για το Divvy bike-share, 100 δολάρια
πίστωση στο Zipcar και 105 δολάρια για τα μέσα μαζικής μεταφοράς της πόλης.
Η Lyft προσπαθεί να πείσει με έναν αρκετά δημιουργικό τρόπο πως δεν είναι
τόσο δύσκολο να απαρνηθεί κανείς το αυτοκίνητό του. Ταυτόχρονα δείχνει πως
το κόστος όπως ασφάλεια, στάθμευση, καύσιμα, σέρβις, τέλη κυκλοφορίας,
απόσβεση κ.α. είναι πολύ μεγάλο αλλά κρυφό γιατί μοιράζεται μέσα στον χρόνο.
Η Lyft υπολογίζει πως η ιδιοκτησία και κυκλοφορία ενός οικογενειακού
αυτοκίνητου στην πόλη του Chicago μπορεί να κοστίζει περισσότερο από 13.000
δολάρια ετησίως. Το πρόγραμμα της Lyft θα «παίξει» για 100 ανθρώπους και
είναι μόνο η αρχή, επόμενη πόλη το Portland στην πολιτεία του Oregon.