Την δεκαετία του 1950 η Fiat απέρριψε το φουτουριστικό σχέδιο του Gio Ponti ακριβώς γιατί πίστευε πως δεν ταιριάζει στην γκάμα των μοντέλων της. Η Art Basel μεγάλωσε από τότε, η ιστορική παγκόσμια αναγνωρισμένη μοντέρνα εταιρία βρήκε τρόπους να ενσωματώσει εαυτόν στην αυτοκινητοβιομηχανία με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, όπως για παράδειγμα την συνεργασία με την BMW. Η Grand Basel, είναι το παιδί της Art Basel που ανέδειξε το σχέδιο των Gio Ponti και Alberto Rosselli αρχικά για την Carrozzeria Touring το 1952. Το Linea Diamante είναι αυτό που ονοματίζει η εταιρία ως «η ανάδειξη των καλύτερων αυτοκινήτων του παρελθόντος, του παρόντος αλλά και αυτών που θα δούμε στο μέλλον, αυτοκίνητα που θα συζητηθούν για τον διάλογο που προκαλούν στον χώρο του ντιζάιν, της αρχιτεκτονικής και του τρόπου ζωής. Το Linea Diamante ληταν πολύ μπροστά από την εποχή του και δεν έμοιαζε με κανένα, σκεφτείτε πως σχεδιαστικά μοιάζει με το Saab 900 που παρουσιάστηκε δύο δεκαετίες μετά». Όταν λοιπόν η Carrozzeria Touring απέρριψε το σχέδιο ο Ponti πήγε στην Fiat η οποία το χαρακτήρισε εξωφρενικό για να έρθει μετανοιωμένη 60 χρόνια μετά ως Fiat Chrysler Automobiles (FCA) ανασταίνοντας το από το χρονοντούλαπο της ιστορίας. Το Centro Stile FCA, η Grand Basel, η Editoriale Domus και η Pirelli συνεργάστηκαν δίνοντας ζωή στο μοντέλο το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά δίπλα σε μια Alfa Romeo 1900 στο μουσείο Alfa Romeo στο Arese της Ιταλίας. Στο βίντεο ο ηθοποιός Idris Elba εξηγεί τι σημαίνει Grand Basel