Στην αναμενόμενη αύξηση της δύναμης και κατά συνέπεια των ταχυτήτων για το 2017 μπορεί να σταθούν τροχοπέδη τα ελαστικά τα οποία θα πρέπει να επανασχεδιαστούν όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της DMACK Dick Cormack.
Συγκεκριμένα δήλωσε πως «η Michelin και εμείς γνωρίζουμε πως θα αυξηθεί σημαντικά η φθορά των ελαστικών ειδικά στους χωμάτινους αγώνες γεγονός που σημαίνει πως πρέπει να βρεθεί μια νέα σύνθεση ίσως και ένα εντελώς νέο ελαστικό για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του 2017. Από την άλλη με βρίσκει προσωπικά αντίθετο η συζήτηση που θέλει, για λόγους κόστους, οι οδηγοί να χρησιμοποιούν μια 4αδα ελαστικών ανά ημέρα/αγώνα. Ένας περιορισμός στα ελαστικά θα σήμαινε το τέλος της φιλοσοφίας των αγώνων WRC που δεν είναι άλλος από το να οδηγείς στο όριο ή όσο πιο γρήγορα μπορείς σε κάθε ειδική διαδρομή. Εξάλλου η εξοικονόμηση θα ήταν μηδαμινή σε σχέση με το συνολικό κόστος, αφού μόνο το αγωνιστικό ξεπερνά σε αξία το μισό εκατομμύριο ευρώ ενώ ο περιορισμός θα εξοικονομούσε το πολύ 300 ευρώ ανά ελαστικό.