«Όταν έκανα τα πρώτα χιλιόμετρα με την Hayabusa πριν από σχεδόν είκοσι χρόνια ήμουν ήδη δέκα χρόνια μοτοσικλετιστής και όμως αυτό που με εντυπωσίασε δεν ήταν τόσο ο εξωφρενική για την εποχή ταχύτητα των 320 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο αλλά η ευκολία με την οποία ελισσόταν στην κίνηση της πόλης και τα απίστευτα αποθέματα δύναμης που είχε ακόμα και μετά τα 250 χλμ./ώρα». Για τους περισσότερους η πρώτη επαφή το 1999 με μια Suzuki GSX1300R Hayabusa ήταν αυτή ακριβώς η αίσθηση, ότι δηλαδή μπορεί κανείς να την μεταχειριστεί ακόμα και καθημερινά γεγονός που την έκανε ιδιαίτερα αγαπητή. Η δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε το 2008, ο κινητήρας από 1299 κ . εκ. έγινε 1340 κ. εκ. η τελική ταχύτητα μειώθηκε στα 299 χλμ./ώρα. Όπως και να έχει η Hayabusa των 2.5 δευτερολέπτων επιτάχυνση από στάσης τα 100 χλμ./ώρα έγινε θρύλος και θα μείνει στην ιστορία για πάντα άσχετα αν η Suzuki αποφάσισε να τερματίσει την παραγωγή της.