Το 1958 η πρώτη Toyota που εισήχθη στις Η.Π.Α. ήταν μια Toyopet Crown («Toyopet» αντί για Toyota) και η οποία κατάφερε να επιβιώσει εξήντα χρόνια, ιδιοκτησία του μουσείου Tupelo που κλείνει οπότε βγαίνει σε πλειστηριασμό. Η πρώτη γενιά Crown δεν είχε επιτυχία έτσι πουλήθηκαν μεταξύ 1958-1963 μόλις 2240 αυτοκίνητα. Στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και αφού η Toyota έχανε χρήματα από το Crown αποφάσισε να εστιάσει στην πώληση των Land Cruiser ώστε να αντισταθμίσει την χασούρα. Το όνομα «Toyopet» συνέχισε να χρησιμοποιείται και στην επόμενη γενιά Crown, την σειρά S40. Το πρόβλημα του αυτοκινήτου ήταν πως ο κινητήρας των 1.45 λίτρων απόδοσης 60 ίππων δύσκολα μπορούσε να κινηθεί στους λόφους της Καλιφόρνια, ήταν ανίσχυρο και πολύ συχνά υπερθερμαινόταν. Το εν λόγω Crown που πωλείται είναι το πρώτο που κυκλοφόρησε στις Η.Π.Α. ιδιοκτησία του γενικού πρόξενου της Ιαπωνίας στο San Francisco, Akira Nishiyama, με το οποίο έκανε από τον Οκτώβριο του 1958 μέχρι το 1965, 45916 χιλιόμετρα. Μετά αποθηκεύτηκε για τέσσερις δεκαετίες σε ένα γκαράζ από κάποιον κύριο Tanaka απ’ όπου πήγε στο μουσείο με τους υπαλλήλους να λένε πως στο σταχτοδοχείο υπήρχαν ακόμα τα αποτσίγαρα του προξένου.