Κάποτε, όχι πολύ παλιά, τα αγωνιστικά δεν είχαν DRS, KERS, ESP και λοιπές συντομεύσεις αλλά οδηγούς με «χέρια» και ταλέντο.
Τα αγωνιστικά εκείνης της εποχής δεν μπορούσε να τα οδηγήσει στο όριο ο καθένας. Παρουσιάζουμε πέντε από αυτά και τα αφήνουμε στην κρίση σας. Ήταν δύσκολο να οδηγηθεί πόσο μάλλον να κερδίσει αγώνες το Audi R8 LMP των 900 κιλών και 610 ίππων, νικητή του 24ωρου αγώνα Le Mans το 2000. Από το ένδοξο Le Mans προέρχεται και η Lagonda V12 η οποία το 1938 και 1939 μαζί με το αδερφάκι της κατέκτησαν την 3η και 4η θέση μετά από έναν δύσκολο αγώνα αφού η τιθάσευση των 220 ίππων ήταν μια ιδιαίτερα επικίνδυνη υπόθεση την δεκαετία του 1930. Την περίοδο 1951-1954 κατασκευάστηκαν 53 κομμάτια Jaguar C Type, ένα από τα πλέον επιτυχημένα αγωνιστικά της εταιρίας. Με περίπου 5 δευτερόλεπτα επιτάχυνση από στάση στα 100 και 260 χλμ. τελική ταχύτητα αντιλαμβάνεστε πόσο δύσκολο ήταν να οδηγηθεί χωρίς τα σημερινά βοηθήματα. Ζυγίζει μόλις 700 κιλά, κατασκευάστηκε πριν από 50 χρόνια και φιλοξενούσε έναν 8κυλινδρο κινητήρα απόδοσης 270 ίππων. Η Porsche 906 Coupe Carrera 6 ήταν κα παραμένει διάσημη αλλά δύσκολα να οδηγηθεί στο όριο.
{gallery}agwnes/race_cars{/gallery}