Στην Ελλάδα ήμασταν ίσως οι μόνοι που δεν λογαριάζαμε την κατανάλωση αλλά το κόστος αυτής.
Ποτέ δεν έλεγες ότι το αυτοκίνητο, η μοτοσυκλέτα ή το φορτηγό σου κατανάλωνε τόσα λίτρα στα 100 χιλιόμετρα αλλά τόσες δραχμές το χιλιόμετρο. Τα πράγματα άλλαξαν και σιγά σιγά προσαρμοστήκαμε στα νέα δεδομένα, πλέον αναφερόμαστε στην κατανάλωση σε λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα όπως και στις υπόλοιπες χώρες. Μην επαναπαύεστε όμως γιατί σύντομα θα χρειαστεί να αλλάξουμε και πάλι τρόπο σκέψης αφού τα ηλεκτροκίνητα κερδίζουν έδαφος και οι αυτοκινητοβιομηχανίες υποστηρίζουν πως το πολύ σε 20 χρόνια αν όχι όλα η πλειοψηφία των οχημάτων θα καταναλώνει ρεύμα. Τι θα λέμε τότε για την κατανάλωση; Προς το παρών η μέτρηση γίνετε σε κιλοβατώρες ανά 100 χιλιόμετρα και το πιο οικονομικό αλλά εκτός ανταγωνισμού είναι το Renault Twizy με κατανάλωση 6.3 kw/100. Από τα επιβατικά που κυκλοφορούν στην αγορά η πρώτη πιο οικονομική δεκάδα έχει ως εξής:
Όχημα Κατανάλωση KW Ιπποδύναμη Επιτάχυνση (0-100) Τελική (χλμ/ώρα) Αυτονομία (χλμ.)
VW e-up 11.7 82 11.4 130 160
Mitsubishi EV 12.5 67 15.9 130 160
Peugeot i-on 12.6 67 15.9 130 150
Citroen c-zero 12.6 67 15.9 130 150
BMW i3 (94ah) 12.6 170 7.3 150 300
VW e-Golf 12.7 115 10.4 140 190
BMW i3 (60ah) 12.9 170 7.2 150 190
Renault Zoe 13.3 88 13.5 135 240
Kia Soul EV 14.7 110 11.2 145 212
Nissan Leaf 15.0 109 11.5 144 250
{gallery}technology/cost{/gallery}