Η πρώτη ευρωπαϊκή εκδοχή του Mykonos Olympic Classic Rally στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, αφήνοντας εξαιρετική γεύση σε αγωνιζόμενους, αλλά και σε όσους παρακολούθησαν τον αγώνα.
Η ομορφιά της Μυκόνου, οι δύσκολες και τεχνικές διαδρομές του κοσμοπολίτικου νησιού, σε συνδυασμό με την εξέλιξη του αγώνα είχαν σαν αποτέλεσμα ένα κοκτέιλ που συγκίνησε φίλους και όχι μόνο του σπορ. Η σημερινή, τελευταία μέρα του αγώνα παρά λίγο να φέρει ανατροπές στην κατάταξη, αφού ένα πρόβλημα στον κινητήρα του Ford Anglia των Christian Crucifix – Joseph Lambert λίγο έλειψε να τους στερήσει τη νίκη, αλλά και τον τίτλο των Πρωταθλητών Ευρώπης – τον οποίο εξασφάλισαν και μαθηματικά, ένα γύρο πριν την ολοκλήρωση του θεσμού. Παρόλ’ αυτά, το βελγικό πλήρωμα κατάφερε να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες και να φτάσει στον τερματισμό, στο Δημαρχείο της Μυκόνου, πανηγυρίζοντας τη νίκη, αλλά και τον τίτλο.
Στο βάθρο τους ακολούθησαν οι νικητές του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος για το 2016, Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με την Alfa Romeo Alfasud. Το πλήρωμα του ιταλικού χάτσμπακ που συγκαταλεγόταν ανάμεσα στα φαβορί του αγώνα, έκανε ένα λάθος στην αρχή που του στοίχισε, αλλά με εξαιρετική ακρίβεια στη συνέχεια κατάφερε να σκαρφαλώσει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Για να συμβεί αυτό, ωστόσο, χρειάστηκε να περάσουν το εμπόδιο των «Στρατισίνο»-Μαθιού Μανσόλα με την Porsche 911. Ο Πρωταθλητής αγώνων Ράλλυ, με τη βοήθεια του πολύπειρου συνοδηγού στη συγκεκριμένη μορφή αγώνων, ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα επικεφαλής της κατάταξης. Στη συνέχεια, όμως, μια σειρά από μικρά λάθη τους στοίχισε, με αποτέλεσμα να περιοριστούν στην 3η θέση της κατάταξης.
Πιο πίσω, βρέθηκαν οι Λάμπρος και Παύλος Αθανασούλας με το VW Golf GTI. Ο Λουτρακιώτης οδηγός συμμετείχε για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη μορφή αγώνα και μάλιστα με τον αδερφό του, Παύλο, στο δεξί κάθισμα. Το πλήρωμα προσαρμόστηκε στη διάρκεια του αγώνα στις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης μορφής αγώνων και συνδύασε το αποτέλεσμα με την ευχαρίστηση. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Ρίζος-Λήδα Κοτσονοπούλου με τη Mercedes Benz 280 SL, οι οποίοι και εκμεταλλεύθηκαν τη γνώση των δρόμων, αφού προέρχονται από το νησί της Μυκόνου, για να σημειώσουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Κάπως έτσι, το Mykonos Olympic Classic Rally, που αποτέλεσε μια συνδιοργάνωση του Δήμου Μυκόνου, της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (OMAE) και της OutLoud event services, πέρασε στην ιστορία αφήνοντας μία γλυκιά γεύση. Οι διαδρομές του νησιού αποτέλεσαν πρόκληση για τους οδηγούς, ενώ οι τοπικοί φορείς, αλλά και οι κάτοικοι της Μυκόνου, αγκάλιασαν την εκδήλωση δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξή τους και εκφράζοντας την επιθυμία τους o αγώνας αυτός να αποτελέσει θεσμό για το νησί των Ανέμων.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
Christian Crucifix – Joseph Lambert (Ford Anglia)
«Σήμερα αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα. Έχασε τα λάδια του και χρειάστηκε να συμπληρώνουμε για να φτάσουμε εδώ. Το πρόβλημα εμφανίστηκε στη δεύτερη χρονομέτρηση. Δεν είχαμε χρόνο να το σκεφτούμε πολύ και είμαστε χαρούμενοι που φτάσαμε στον τερματισμό. Ο αγώνας μας άρεσε πολύ και θα έρθουμε ξανά του χρόνου»!
Σπύρος Μουστάκας – Νίκος Μουστάκας (Alfa Romeo Alfasud)
«Για εμάς όλα πήγαν καλά, και καταφέραμε να τερματίσουμε δεύτεροι. Η σημερινή ημέρα ήταν μικρή και εύκολη, αφού γνωρίζαμε καλά τους δρόμους. Θεωρώ ότι για έναν τόσο μεγάλο αγώνα, ο τόπος δεν είναι κατάλληλος. Αναγκαστήκαμε να κάνουμε τις ίδιες διαδρομές, αφού για έναν αγώνα της FIA απαιτούνται 300 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα να είναι κάπως κουραστικό. Για έναν αγώνα 150 χιλιομέτρων, θα ήταν ιδανικό το νησί».
«Στρατισίνο» – Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 Coupe)
«Χαμογελάμε! Όλα καλά. Είναι μία ιδιαίτερη μορφή αγώνα, αφού το μυαλό σου πρέπει να δουλεύει συνέχεια και να είσαι σε πλήρη συνεργασία με τον συνοδηγό. Αναμφίβολα, έχει ενδιαφέρον! Εγώ από την πλευρά μου, το βλέπω και θεσμικά. Η Ομοσπονδία διοργανώνει αγώνες του είδους και πρέπει να τους στηρίξουμε. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος στηρίζεται και στο κομμάτι της Regularity, οπότε είναι μονόδρομος και εμείς, είτε επικοινωνιακά, είτε οι ίδιοι, με την παρουσία μας, να το στηρίξουμε χωρίς να σημαίνει ότι υποτιμούμε τις προσπάθειες που γίνονται διαχρονικά και παραδοσιακά από το φορέα του Regularity που είναι αναμφισβήτητα η ΦΙΛΠΑ. Μπράβο στην ΟΜΑΕ που στηρίζει τον αγώνα, σε ένα υπέροχο νησί».
Λάμπρος Αθανασούλας – Παύλος Αθανασούλας (VW Golf GTI)
«Εμείς ήρθαμε να διασκεδάσουμε και περάσαμε ωραία. Σίγουρα, αυτή η μορφή αγώνων θέλει τον απαραίτητο εξοπλισμό και εμπειρία. Στόχος μας ήταν να μη χαθούμε, γεγονός που αποφέρει μεγάλες ποινές και ο Παύλος ήταν εξαιρετικός σε αυτό. Το καταφέραμε και παράλληλα πραγματοποιήσαμε κάποιους καλούς χρόνος κοντά στο επιθυμητό. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι».
Δημήτρης Ρίζος – Λήδα Κοτσονοπούλου (Mercedes Benz 280 SL)
«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Εμείς είμαστε από τη Μύκονο και είχαμε ένα μικρό πλεονέκτημα. Αναγκαστικά περάσαμε από κάποια ίδια σημεία, όμως υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και να υποστηρίξουν έναν αγώνα του είδους. Απλά, ο χρόνος προετοιμασίας δεν ήταν αρκετός».
Ντάνος Παππάς – Έρρικα Τζινοπούλου (Fiat 500 F)
«Καταφέραμε να σημειώσουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, όντας έκτοι στην κατάταξη και δεύτεροι στην κατηγορία μας. Ο αγώνας ήταν εξαιρετικός. Η διοργάνωση πολύ καλή, και το μοναδικό κακό ήταν ότι δεν προλάβαμε να απολαύσουμε όλες τις ομορφιές της Μυκόνου. Νομίζω ότι το νησί μπορεί να υποστηρίξει έναν αγώνα Regularity του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, αφού υπάρχουν και άλλες διαδρομές που μπορούν να προστεθούν».
Δημήτρης Χανιώτης – Τάσος Αρωνίτης (Porsche 911 T)
«Ήταν ένας εξαιρετικός αγώνας, ένα γεγονός που δεν έχει γίνει ξανά στα μυκονιάτικα δεδομένα. Σφιχτός, αλλά ωραίος για όσους ήθελαν να αγωνιστούν και παράλληλα να δουν τις ομορφιές του νησιού. Θα έλεγα ότι δικαιολογεί τον τίτλο του διεθνούς Regularity Ράλλυ. Και θεωρώ ότι ο κόσμος το ευχαριστήθηκε και είδε κάτι διαφορετικό και ουσιαστικά πολλοί από αυτούς γνώρισαν το νησί μας με την πραγματική του διάσταση. Που είναι μια εικόνα αγάπης και φιλοξενίας για τον αγωνιζόμενο, αλλά και το αυτοκίνητο. Το γεγονός ότι επαναλήφθηκαν κάποιες διαδρομές είχε και μια ιδιαιτερότητα, αφού είχαν κάποια τρικ, που έκανε ο αλυτάρχης κ. Καράμπελας. Μπορεί να ήταν ίδιες, αλλά είχαν διαφορετικά σημεία χρονομέτρησης, αλλά και τουλίπες που απαιτούσαν μεγάλη παρατηρητικότητα από το πλήρωμα. Αυτή ήταν και μία άλλη διάσταση που έβαλε το στίγμα της σε αυτό τον αγώνα».
{gallery}agwnes/mykonos_rally{/gallery}