Το Opel Insignia GSi με 2.0L turbo 230hp και αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων

Κοινοποίησε το άρθρο
Το νέο Opel Insignia γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελών (9-19 Ιανουαρίου).
Για πρώτη φορά, μαζί με τα μοντέλα Grand Sport και Sports Tourer, το σπορ GSi με νέα εντυπωσιακή σχεδίαση κάνει την πρεμιέρα του στο Σαλόνι των Βρυξελών: τα κάθετα εμπρός ανοίγματα και η δυναμική εμπρός ποδιά είναι στοιχεία κλειδιά στην εμφάνιση του αυτοκινήτου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

HYUNDAI Concept Three: Η επόμενη ημέρα (video)

Με το Concept Three η HYUNDAI μας προετοιμάζει για την αισθητική προσέγγιση των μελλοντικών της compact ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία θα είναι εντυπωσιακά, αλλά...

FERRARI 849 Testarossa: Υβριδική επιστροφή με 1.050 ίππους (video)

Η νέα plug-in υβριδική 849 Testarossa των 1.050 ίππων είναι η ισχυρότερη FERRARI παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.     Η FERRARI παρουσίασε επίσημα τη νέα 849...

CUPRA Tindaya: Το μέλλον της αυτοκίνησης ξεκινά από τον Ατλαντικό

Το CUPRA Tindaya είναι ένα…εκρηκτικό πρωτότυπο, το οποίο υπόσχεται μια ανεπανάληπτη οδηγική εμπειρία, ενώ μας προετοιμάζει και για την αισθητική που θα έχουν τα...

Το Insignia GSi φτάνει στην αρχή της χρονιάς, με νέο βενζινοκινητήρα 2.0L turbo 169kW (230hp), αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης, καθώς και ανάρτηση FlexRide mechatronic και σύστημα τετρακίνησης Twinster με torque vectoring (κατανάλωση καυσίμου του sedan σύμφωνα με NEDC1: στην πόλη 8,9 l/100 km, εκτός πόλης 5,8 l/100 km, μικτός κύκλος 6,9 l/100 km, 161 g/km CO2, κατανάλωση καυσίμου κατά WLTP2: μικτός κύκλος 8,5-8,3 l/100 km, 198-193 g / km CO2).

Μέχρι 18% λιγότερη κατανάλωση: το Opel Insignia σε κορυφαία έκδοση

Η ναυαρχίδα της πλούσιας σε παράδοση Γερμανικής μάρκας, κάνει το ντεμπούτο της με 3 εκδόσεις (GSI, Grand Sport και Sports Tourer) και νέους, πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Επιπλέον, νέα κιβώτια χαμηλών τριβών μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν την άνεση. Οι αγοραστές του Insignia μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενός πολύ οικονομικού με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση και ενός οκτατάχυτου ή εννιατάχυτου αυτόματου.

Η αεροδυναμική του νέου Insignia βελτιώνεται περαιτέρω με ένα ενεργό κλείστρο εμπρός. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση είναι μειωμένη κατά 18%, σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 100g/km. Επομένως, το νέο Insignia είναι ένα από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.