Ηλεκτρικό Opel Vivaro για διανομές με μηδενικές εκπομπές ρύπων

Κοινοποίησε το άρθρο
Το Opel Vivaro-e είναι το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα του Γερμανού κατασκευαστή και έρχεται στην αγορά σε μία εποχή που η διανομή αγαθών και η παροχή υπηρεσιών με μηδενικές εκπομπές ρύπων είναι επιβεβλημένη σε πολλές περιοχές.

Διαθέσιμο σε τρία μήκη και ποικίλες εκδόσεις αμαξώματος, το νέο ηλεκτρικό Vivaro-e με μπαταρία παρέχει δυνατότητα ασυμβίβαστων μετακινήσεων μηδενικών ρύπων από πόρτα σε πόρτα – και πέρα από το λεγόμενο «τελευταίο μίλι». Το νέο Opel Vivaro-e είναι ένα πλήρως λειτουργικό LCV για επαγγελματίες με πολύ υψηλές απαιτήσεις, που αναζητούν την ομαλή ένταξη των οχημάτων τους στις βελτιστοποιημένες διαδικασίες των δραστηριοτήτων τους.

Η παραγγελιοληψία θα ξεκινήσει φέτος το καλοκαίρι και οι πρώτες παραδόσεις θα ακολουθήσουν εντός του έτους. Το Vivaro-e κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο, στην ίδια γραμμή παραγωγής με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ενώ το Vivaro-e είναι ευπροσάρμοστο και ευέλικτο όπως όλα τα μοντέλα Vivaro, το ωφέλιμο φορτίο του δεν απέχει πολύ από το αντίστοιχο παρόμοιων μοντέλων LCV με κινητήρα εσωτερικής καύσης: στα 1.275kg, το Vivaro-e προσφέρει ωφέλιμο φορτίο σχεδόν ίδιο με την έκδοση Cargo S 2.0 diesel (μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 1.405 kg).

Το e-van είναι επίσης το μοναδικό ηλεκτροκίνητο όχημα που διατίθεται από το εργοστάσιο με προαιρετικό κοτσαδόρο, ο οποίος προσφέρει μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 1.000kg.

Οι αγοραστές του Vivaro-e μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο μεγεθών μπαταρίας ιόντων λιθίου, ανάλογα με τις ανάγκες τους: με 75kWh για αυτονομία έως 330km ή, για λιγότερο εντατική καθημερινή χρήση του οχήματος , με 50kWh και αυτονομία έως 230, και στις δύο περιπτώσεις, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP1.

Οι μπαταρίες αποτελούνται από 18 και 27 συστοιχίες αντίστοιχα. Καθώς η ηλεκτρική έκδοση ήταν στο πρόγραμμα από την αρχή, οι μπαταρίες τοποθετούνται κάτω από το χώρο φόρτωσης με τρόπο που δεν περιορίζει τη χρηστικότητα.

Ένα προηγμένο σύστημα ανατροφοδότησης πέδησης, το οποίο ανακτά την ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα ή την επιβράδυνση, αυξάνει περαιτέρω την απόδοση.

Αποδίδοντας ισχύ 100kW (136hp) και ροπή 260 Nm από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το Vivaro‑e είναι ισχυρότερο από τα περισσότερα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μέγιστη ταχύτητα των 130 km/h, το όχημα μπορεί να ταξιδεύει με υψηλή ταχύτητα διατηρώντας παράλληλα την ηλεκτρική αυτονομία του.

Η μπαταρία που βρίσκεται κάτω από το χώρο φόρτωσης χαμηλώνει περαιτέρω το κέντρο βάρους, κάτι που αυξάνει την ασφάλεια στις στροφές και τη σταθερότητα σε συνθήκες με ισχυρούς ανέμους, ακόμα και όταν το Vivaro-e είναι πλήρως φορτωμένο, ενώ παράλληλα προάγει την οδηγική απόλαυση.