Η ιστορία του Golf: Golf Mk5 – 2003-2008

Κοινοποίησε το άρθρο
Κατάργηση των ορίων ανάμεσα στις κατηγορίες. Ήταν η πέμπτη γενιά Golf που πρόσφερε άνεση και δυναμική που ξεπέρασε εκείνες αρκετών ανταγωνιστών ακόμα και στην κατηγορία πάνω από το Golf. Το ίδιο ίσχυσε και για την ποιότητα.

Ένα νούμερο που υπογραμμίζει τη σταθερότητα του αμαξώματος που έχει συγκολληθεί με λέιζερ είναι ότι η στρεπτική ακαμψία του είχε αυξηθεί κατά 35%, με το ντεμπούτο του Golf Mk5 το 2003. Αυτό σηματοδότησε επίσης την πρώτη φορά που το Golf ήταν προαιρετικά διαθέσιμο με πλευρικούς αερόσακους πίσω – σε συνδυασμό με τους έξι στάνταρ αερόσακους (μπροστά, πλαϊνοί εμπρός, αερόσακος κεφαλής) ανεβάζοντας το σύνολο των αερόσακων στους οκτώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

OMODA & JAECOO με 0% επιτόκιο

Ένα νέο, ιδιαίτερα ευέλικτο χρηματοδοτικό πρόγραμμα, με μηδενικό επιτόκιο προσφέρει για όλα της τα μοντέλα η OMODA & JAECOO.   Η OMODA & JAECOO, που πρόσφατα...

Το NIO EL6 στην Ελλάδα – Που θα το δείτε

Το EL6 κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στην Ελλάδα προετοιμάζοντας το έδαφος και τα υπόλοιπα μοντέλα της ΝΙΟ.     Η NIO, μια από τις κορυφαίες...

Δοκιμή ALFA ROMEO Junior Elettrica: Βάζει τους alfisti στην…πρίζα

Οδηγούμε την ALFA ROMEO Junior Elettrica των 156 ίππων, που φιλοδοξεί να εξηλεκτρίσει τους φανατικούς φίλους της μάρκας, αλλά και να προσελκύσει νέους αγοραστές,...

Από την άποψη της άνεσης και των δυναμικών χαρακτηριστικών, το Golf Mk5 εντυπωσίαζε χάρη στην πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, το νέο, 7-τάχυτο DSG, τους προβολείς bi-xenon, τον αισθητήρα βροχής, καθώς και τη συρόμενη και ανακλινόμενη πανοραμική ηλιοροφή, συν το ντεμπούτο του πρώτου turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού στο Golf GTI καθώς και του πρώτου Twincharger στον κόσμο με υπερσυμπιεστή και κομπρέσσορα. Όταν το Golf Mk6 παρουσιάστηκε το 2008, είχαν ήδη συμπληρωθεί 3,4 εκατομμύρια μονάδες από όλες τις διαθέσιμες παραλλαγές Mk5.