Νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου 8 σχέσεων από την Hyundai

Κοινοποίησε το άρθρο

Ένα ολοκαίνουριο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου DCT με 8 σχέσεις (N DCT) παρουσίασε η Hyundai Motor Company.

Το νέο κιβώτιο Ν DCT εξοπλίζει πλέον το νέο βελτιωμένο 2020 Veloster N που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει συναρπαστική οδηγική απόλαυση διαθέτοντας ένα χειροκίνητο με την ευκολία ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Με το N DCT, το νέο Veloster N μπορεί να επιταχύνει 0-100km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Σαρδηνίας 2025: Δείτε live το shakedown

Δείτε το shakedown του Ράλι Σαρδηνίας, με το οποίο ξεκινά ο έκτος αγώνας του WRC.     Οι κακοτράχαλοι δρόμοι της Σαρδηνίας φιλοξενούν τον έκτο αγώνα του...

Δοκιμή FIAT 600 1.2 Hybrid 110 DCT: Πρακτική φινέτσα

Οδηγούμε το FIAT 600 1.2 Hybrid των 110 ίππων, το οποίο αποδεικνύεται μια σύγχρονη, ολοκληρωμένη πρόταση που στέκεται με αξιώσεις στην κατηγορία των B-SUV.     Του...

Παράταση της δράσης e-Astypalea

Μέχρι το τέλος του 2025 έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αιτήσεις για επιδοτήσεις οι ενδιαφερόμενοι του προγράμματος e-Astypalea.     Η προσπάθεια για να γίνει η Αστυπάλαια...

Το N DCT είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικούς ενεργοποιητές που λειτουργούν τον διπλό συμπλέκτη, παρέχοντας οδηγική άνεση, αποδοτικότητα καυσίμου και το πιο σημαντικό, οδηγική απόλαυση. Σε αντίθεση με ένα κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη, το υγρού τύπου N DCT χρησιμοποιεί λάδι βελτιώνοντας σημαντικά την απόδοση λίπανσης και ψύξης, κάτι που είναι χαρακτηριστικό των εφαρμογών υψηλότερης ροπής.

Το N DCT διαθέτει νέες λειτουργίες όπως η λειτουργία N Grin Shift (NGS) που επιτρέπει την αύξηση της ροπής κατά 7% από 36,0 σε 38,5kgf-m μέσω overboost για 20 δευτερόλεπτα που καθιστά ακόμη πιο γρήγορη την απόκριση και σαφώς προκαλεί το “χαμόγελο του οδηγού”.

Επιπρόσθετα, οι επιλογές N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS) όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει με περισσότερο από 90% του γκαζιού, προσαρμόζουν τις αλλαγές των σχέσεων ανάλογα με τις συνθήκες όπως ένας επαγγελματίας οδηγός αγωνιστικού αυτοκινήτου για να παρέχουν τη βέλτιστη απόδοση.