Με ένα ισχυρό και εύστροφο, μονοκύλινδρο κινητήρα, ο ερχομός της BMW G 310 R το 2015 άνοιξε το δρόμο στις Δυναμικές Roadster της BMW Motorrad για την κατηγορία κυβισμού κάτω των 500 κυβ. εκ.
Γρήγορη και ευέλικτη στην πόλη, γεμάτη αυτοπεποίθηση και δυναμική στον ανοιχτό δρόμο – με τέτοια προσόντα, η ζωηρή και αποφασιστική Δυναμική Roadster γοήτευσε πολλούς πελάτες σε όλο τον κόσμο, ειδικά στους πρωτάρηδες στην κατηγορία.
Η BMW Motorrad προχώρησε σε μία σειρά βελτιώσεων θέλοντας να ενισχύσει την BMW G 310 R για μία επιτυχημένη πορεία στο μέλλον.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών
Στην καρδιά της νέας BMW G 310 R παραμένει ο αξιόπιστος, μονοκύλινδρος και υγρόψυκτος κινητήρας των 313 κυβ. εκ. με τέσσερις βαλβίδες, δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού.
Η κλίση του κυλίνδρου προς τα πίσω και η περιστροφή της κυλινδροκεφαλής κατά 180 μοίρες, με την εισαγωγή εμπρός και την εξαγωγή πίσω, παραμένουν τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του.
Αυτή η διάταξη ακολουθεί τη λογική της βέλτιστης καύσης και συμβάλει σε μια ιδιαίτερα συμπαγή αρχιτεκτονική οχήματος.
Με ισχύ kW (34 HP) στις 9.500 σαλ. και μέγιστη ροπή 28 Nm στις 7.500 σαλ., ο μονοκύλινδρος κινητήρας της νέας BMW G 310 R είναι ιδανικός για μια δυναμική Roadster απόλαυση, σύμφωνα με τα πρότυπα EU-5.
Ενώ η BMW G 310 R ήταν ήδη εξοπλισμένη με φώτα φρένων τεχνολογίας LED, η νέα BMW G 310 R διαθέτει τώρα ένα full-LED προβολέα για καλύτερη ορατότητα τη νύχτα και LED φλας για αυξημένη ορατότητα στην κίνηση.
Ο νέος LED προβολέας εξασφαλίζει ιδιαίτερα έντονο και ομοιόμορφο φωτισμό του δρόμου. Οι τρεις σκάλες λειτουργίας – υψηλή, μεσαία και, ανάλογα με τη χώρα, τα φώτα ημέρας – μπορούν εύκολα να ενεργοποιηθούν από τα χειριστήρια στο αριστερό τμήμα του τιμονιού.