Η Dacia ανακοινώνει το πρώτο επταθέσιο SUV με το όνομα “Bigster”, το οποίο εγκαινιάζει επίσης το ολοκαίνουργιο λογότυπο της ρουμανικής μάρκας.
Αέρας ανανέωσης πνέει στη Renault. Και το μέλλον φαντάζει λαμπρό, μιας και το νέο αφεντικό της, Luca de Meo, παρουσίασε σήμερα το πρωί την ολοκαίνουργια στρατηγική του που ονομάζεται Renaulution , με στόχο, μεταξύ άλλων, να διαχωρίσει τη θέση κάθε μάρκας του ομίλου.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών
Το εντελώς νέο οικογενειακό όχημα, το οποίο έχει σκοπό να γίνει ο μεγάλος αδελφός του Duster στην γκαμα της Dacia. H πρόταση δείχνει σύγχρονη και εναρμονισμένη με τις εποχές, σε ένα μοδάτο SUV περίβλημα.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, γιατί αυτό το Dacia Bigster σηματοδοτεί επίσης την άφιξη ενός ολοκαίνουργιου, πιο σύγχρονου λογότυπου για την μάρκα, αποτελούμενο από ένα στυλιζαρισμένο D και C, φέρνοντας μια νέα ταυτότητα στην μάρκα.
Αλλά ας επιστρέψουμε σε αυτό το concept, το οποίο προσφέρει λιγότερες γωνίες για τους λιγότερο επιθετικούς, ανακοινώνοντας μια εντελώς νέα στυλιστική κατεύθυνση για τον κατασκευαστή, που συνηθίζει σε πολύ πιο συμβατικές γραμμές.
Εκτός από τις πλαΪνές γραμμές, οι οποίες ωστόσο θα “γλυκάνουν” στο τελικό αυτοκίνητο παραγωγής, να σημειώσουμε επίσης την άφιξη ενός νέου μπροστινού “προσώπου” με εντελώς νέο σχεδιασμό.
Οι πιο παρατηρητικοί, ωστόσο, θα παρατηρήσουν την σχεδιαστική υπογραφή που θυμίζει εκείνη που εγκαινιάστηκε στο νέο Dacia Sandero και παρουσιάστηκε στα τέλη του περασμένου έτους.
Το πίσω μέρος προορίζεται να είναι εξίσου φουτουριστικό με το μπροστινό μέρος, με τα τριγωνικά φώτα του να τοποθετούνται σε κάθε πλευρά της πίσω πόρτας, η οποία στη συνέχεια διασχίζεται από μια μεγάλη επιγραφή Dacia, και πάλι μια αισθητική λεπτομέρεια πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια.
Το εσωτερικό δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά να περιμένουμε μια αισθητή αναβάθμιση ποιότητας σε σύγκριση με όσα γνωρίζουμε για τη μάρκα, μια τάση που ξεκίνησε με το νέο Sandero, που τώρα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει στο Renault Clio .