Opel Astra έκανε 600.000 χιλιόμετρα με τον “μαμά” συμπλέκτη

Κοινοποίησε το άρθρο
Opel Astra έκανε 600.000 χιλιόμετρα με τον "μαμά" συμπλέκτη

Opel Astra έκανε 600.000 χιλιόμετρα με τον “μαμά” συμπλέκτη.  Θα μπορούσε κάποτε το όνειρο της αιώνιας νεότητας να γίνει πραγματικότητα;

Δηλαδή κάποιος να παραμείνει υγιής και ελκυστικός για πάντα; Αν και κανένα ανθρώπινο ον δεν έχει πετύχει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα, ένα μηχάνημα φαίνεται να τα έχει καταφέρει.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Δοκιμή HYUNDAI i20 N Line 1.0T: Σπορ διαθέσεις που…ακούγονται

Το HYUNDAI i20 N Line, αν και με κινητήρα Turbo μόνο 100 ίππων, καταφέρνει να δίνει μια σπορ αίσθηση στις καθημερινές, βαρετές μετακινήσεις.     Του Ηλία...

Ο Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος σε λειτουργία: Επιτέλους…

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο μέρος του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος.     Η λειτουργία του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, είναι πλέον γεγονός. Με καθυστέρηση πολλών ετών,...

SUZUKI Care+: Εργοστασιακή εγγύηση έως 10 χρόνια

Τη δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης έως 10 χρόνια έχουν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων SUZUKI.     Η SUZUKI και ο Όμιλος Σφακιανάκη, διαθέτει πλέον στην ελληνική...

Για την ακρίβεια, ένα Opel Astra Caravan του 2003. Ένα μοντέλο G τελευταίας γενιάς με κινητήρα 1.7L diesel 59kW (80hp) σε έκδοση Elegance – και με βοηθητικό καλοριφέρ.

Volvo

Το αυτοκίνητο και ο ιδιοκτήτης του, Henning Barth, εργαζόμενος στην Opel, κάλυπταν σχεδόν 100 χιλιόμετρα καθημερινά από το Hunsrück μέχρι τα κεντρικά της Opel στο Rüsselsheim.

Το Astra και ο Barth δημιούργησαν μία ‘dream team’ και έγραψαν μαζί 500.000km χωρίς να απαιτηθούν μεγάλες επισκευές.

Ο Barth είχε αγοράσει το Astra μεταχειρισμένο με 100.000 χλμ. αντί 5.000€. Στη συνέχεια, πρόσθεσε +500.000χλμ, οπότε τώρα έχει γράψει συνολικά 600.000 χλμ..

Opel Astra έκανε 600.000 χιλιόμετρα με τον "μαμά" συμπλέκτη«Το πιο εκπληκτικό είναι ότι το Astra δεν έχει γεράσει πολύ όλα αυτά τα χρόνια και με τέτοια χιλιομετρική κάλυψη. Ομολογουμένως, το προσέχω ιδιαιτέρως, αλλά είναι απίστευτο το γεγονός ότι ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, ο υπερσυμπιεστής και η αντλία υψηλής πίεσης δεν ζήτησαν ποτέ κάτι.

Ακόμα και ο συμπλέκτης είναι ο αρχικός» σχολιάζει με υπερηφάνεια ο Barth μετά από 17 ευτυχισμένα χρόνια με το Astra του.

Ωστόσο, το ευτυχισμένο δίδυμο ακολουθεί τώρα ξεχωριστούς δρόμους. Ο Barth δώρισε το γεμάτο ενέργεια Astra του στη συλλογή Opel Classic.

Το station wagon με τα 600.000km στο κοντέρ θα αποκτήσει μία τιμητική θέση στη συλλογή του Rüsselsheim, ενώ ο Barth έχει αγοράσει κάποιο άλλο Astra, ένα καλοσυντηρημένο μοντέλο της γενιάς J με κινητήρα 2.0λτ diesel (165hp).

Επίσης ξεκινά ένα νέο εγχείρημα: να καταρρίψει τη χιλιομετρική κάλυψη του προηγούμενου μοντέλου.

Η Opel προσέφερε το Astra G μεταξύ 1998 και 2005 σε επτά εκδόσεις αμαξώματος με 12 κινητήρες, η ισχύς των οποίων κυμαινόταν από 48kW (65hp) έως 147kW (200hp).

Το 2002, η οικογένεια του μοντέλου υποδέχτηκε ένα «άλογο ιπποδρόμου» με τη μορφή του Astra OPC, αρχικά με ισχύ 141kW (192hp) και αργότερα με 147kW (200hp).

Το Astra G ήταν διαθέσιμο ως τρίθυρο και πεντάθυρο hatchback, τετράθυρο notchback, coupé, cabrio, station wagon και van διανομών. Σχεδόν τέσσερα εκατομμύρια αντίτυπα του Astra G πέρασαν από τις γραμμές παραγωγής.