Το πρώτο ηλιακό, ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεγάλης εμβέλειας στον κόσμο

Κοινοποίησε το άρθρο
Το πρώτο ηλιακό, ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Το πρώτο ηλιακό, ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεγάλης εμβέλειας στον κόσμο θα ξεκινήσει δοκιμές σε πίστα το 2ο τρίμηνο του 2021 και θα είναι εμπορικά διαθέσιμο έως το τέλος του έτους

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FIAT Grande Panda: Τώρα και με κινητήρα βενζίνης 100 ίππων – Τιμές

Το FIAT Grande Panda με τον κινητήρα βενζίνης 1.2 τούρμπο των 100 ίππων, έρχεται στην Ελλάδα με τιμές που ξεκινούν από 17.000 ευρώ.     Το FIAT...

CITROEN C3 Van: Ο νέος…επαγγελματίας – Τιμές

Με ανανεωμένη σχεδίαση, πλούσιο εξοπλισμό, πρακτικό χώρο φόρτωσης, βενζινοκίνητες και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, το νέο CITROEN C3 Van έχει αρχίσει να κερδίζει τους επαγγελματίες.     Το νέο...

HONDA Dream Drives: Χάρτης με τους κορυφαίους δρόμους για οδήγηση (video)

Ο διαδραστικός χάρτης Dream Drives είναι μια συλλογή με τους κορυφαίους δρόμους για οδήγηση στην Ευρώπη και δημιουργήθηκε για να γιορτάσει το τέλος του...

Το Lightyear One αντιμετωπίζει αυτές τις ανησυχίες άμεσα προσφέροντας μια άνευ προηγουμένου απόσταση 725 χιλιομέτρων, ενώ είναι έως και τρεις φορές περισσότερο αποδοτικό ενεργειακά σε σχέση με τα εναλλακτικά ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.

Το όχημα φορτίζεται απευθείας από τον ήλιο μέσω μιας μεγάλης ηλιακής οροφής, ελαχιστοποιώντας τις εκπομπές CO2 και τις ανάγκες φόρτισης από τον χρήστη, ενώ μεγιστοποιείται η απόδοση.

Για να επιτύχει τέτοιες απίστευτες επιδόσεις, η Lightyear εξώθησε τα όρια της τρέχουσας τεχνολογίας, σχεδιάζοντας ένα όχημα που διαθέτει τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή από οποιοδήποτε αυτοκίνητο παραγωγής μέχρι σήμερα, με σημαντικά οφέλη σε πολλούς διαφορετικούς τομείς του σχεδιασμού του οχήματος.

Για να υποστηρίξει αυτή τη μοναδική απόδοση και να βελτιώσει περαιτέρω την απόδοση, η Lightyear αναζήτησε ένα ελαστικό που θα προσέφερε πολύ χαμηλή αντίσταση κύλισης και μείωση βάρους, προκειμένου να διατηρήσει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, να μεγιστοποιήσει την εμβέλεια του οχήματος και να μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Η Bridgestone ανέπτυξε ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά Turanza Eco για το Lightyear One, συνδυάζοντας για πρώτη φορά τις επαναστατικές τεχνολογίες χαμηλού βάρους ENLITEN και ologic.

Οι τεχνολογίες μειώνουν το βάρος μέσω της χρήσης λιγότερων πρώτων υλών καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής, ενώ μειώνουν την αντίσταση κύλισης μέσω του καινοτόμου πέλματος, των μεγαλύτερων διαμέτρων, των υψηλών πιέσεων αέρα και του λεπτού σχεδιασμού.

Η πολύ χαμηλή αντίσταση κύλισης των ελαστικών σημαίνει επίσης ότι το Lightyear One μπορεί να επωφεληθεί από μια ελαφρύτερη μπαταρία. Ως αποτέλεσμα, τα ελαστικά Turanza Eco έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύουν την εμβέλεια, σε σύγκριση με τα εξειδικευμένα για ηλεκτρικά οχήματα, εναλλακτικά ελαστικά Bridgestone, που ισοδυναμούν με μείωση βάρους άνω των 90 κιλών.

Εκτός του ότι, το Lightyear One έχει μεγαλύτερη αυτονομία ανάμεσα στις φορτίσεις, η κατανομή του πυριτίου του ελαστικού έχει βελτιωθεί εφαρμόζοντας μια νέα τεχνολογία ανάμιξης, με συνολική μείωση 3,6 κιλών (περίπου 10%) του βάρους του ελαστικού ανά όχημα, χωρίς κανένα συμβιβασμό σχετικά στη χιλιομετρική φθορά και την πρόσφυση.