Τις τελευταίες ώρες ένα νέο δοκιμαστικό πρωτότυπο της Ferrari εντοπίστηκε στο Maranello σχεδόν εντελώς κρυμμένο κάτω από ένα εξαιρετικά βαρύ καμουφλάζ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Του Νίκου Μιχαλόπουλου
Η Ferrari δοκιμάζει κάτι μυστηριώδες. Μέσω μιας σειράς λήψεων που δημοσιεύτηκαν στο φόρουμ ForoCoches, μια νέα δημιουργία του Maranello εντοπίστηκε σχεδόν τελείως κρυμμένη κάτω από ένα εξαιρετικά βαρύ καμουφλάζ. Εκτός από τους τροχούς, τους καθρέφτες, τα παράθυρα και τις απολήξεις των εξατμίσεων, η Ferrari που απαθανατίζεται σε αυτές τις λήψεις αφήνει μεγάλο μέρος του σχεδιασμού στη φαντασία.
Φαίνεται να έχει ιδιαίτερα μικρό μεταξόνιο και διάταξη με κινητήρα στο κέντρο. Πληροφορίες από το φόρουμ αναφέρουν ότι πρόκειται για ένα νέο μοντέλο που θα αποτελεί μέρος της σειράς Icon της Ferrari, το οποίο διαφημίζεται ως μια σειρά ειδικών μοντέλων περιορισμένης παραγωγής που περιλαμβάνει ήδη δύο supercars, την Monza SP1 και την Monza SP2. Το νέο αυτοκίνητο που απεικονίζεται εδώ λέγεται ότι είναι γνωστό με την εσωτερική κωδική ονομασία F251 και αποτελεί φόρο τιμής στην εντυπωσιακή 330 P4 του 1967.
Δεν υπάρχουν υβριδικά αυτοκόλλητα ορατά στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, οπότε ο κινητήρας εικάζεται πως θα είναι ο ίδιος ο V12 που κινεί την 812 Competizione, έναν πραγματικά εκπληκτικό κινητήρα. Όμως, ενώ αυτό το 12κύλινδρο supercar έχει τον κινητήρα εμπρός, αυτό το νέο όχημα θα βασίζεται στο μονόκοκ πλαίσιο της LaFerrari Aperta, καθιστώντας το ένα σούπερ αυτοκίνητο με τον κινητήρα στο κέντρο. Η 330 P4 είναι το αγωνιστικό αυτοκίνητο που εμφανίστηκε στην ταινία Ford VS Ferrari. Οι καμπύλες γραμμές του σίγουρα μοιάζουν σαν να μπορούσαν να εμπνεύσουν την F251 που κατασκοπεύεται εδώ, αν και το νεότερο αυτοκίνητο αντικαθιστά μερικές από αυτές τις καμπύλες με πιο έντονες άκρες.
Φημολογείται ότι η Ferrari χρησιμοποίησε τροποποιημένο αμάξωμα της LaFerrari για να κρύψει περαιτέρω τις γραμμές της F251. Όπως και η 330 P4, η F251 έχει καθρέφτες οπισθοπορείας τοποθετημένους στα μπροστινά φτερά και το πίσω μέρος είναι επίσης υψηλότερο από το μπροστινό. Με το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Ferrari να αναμένεται το 2025, η χρήση του F12 των 6,5 λίτρων σε διάταξη V12 από την 812 Competizione αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία.
Στο τελευταίο αυτοκίνητο, αυτός ο κινητήρας αποδίδει 819 ίππους και 510 Nm ροπής. Η F251 που φαίνεται να είναι μια μικρότερη και ελαφρύτερη Ferrari, θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πώς θα είναι το τελικό προϊόν, αλλά δεδομένης της ποσότητας καμουφλάζ που χρησιμοποιείται εδώ, δεν περιμένουμε να δούμε την πλήρη αποκάλυψη του μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.