Αύξηση πωλήσεων κατά 17,6% για τη Volvo Cars στο πρώτο εννεάμηνο του έτους

Κοινοποίησε το άρθρο
Volvo Cars

Η Volvo Cars διέθεσε 530.649 αυτοκίνητα κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, αυξάνοντας κατά 17,6% τις πωλήσεις της σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV: Δείτε την αποκάλυψή του RENAULT Twingo E-Tech

Δείτε την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου RENAULT Twingo E-Tech, το οποίο έρχεται να δώσει νέο χρώμα στις αστικές μετακινήσεις.     Το ηλεκτρικό RENAULT Twingo E-Tech, αποτελεί...

Ράλι Ιαπωνίας 2025: Δείτε τι έγινε την πρώτη ημέρα (video)

Δείτε το shakedown και την πρώτη ειδική διαδρομή του Ράλι Ιαπωνίας, το οποίο ενδέχεται να κρίνει τον πρωταθλητή του WRC για το 2025.     Το Ράλι...

DFSK 500: Μείωση τιμής λόγω Black Friday

Το DFSK 500 είναι πλέον ένα από τα πιο προσιτά C-SUV αφού ενόψει Black Friday οι τιμές του ξεκινούν κάτω από τα 19.000 ευρώ.     Η...

Η Ευρώπη, η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν αύξηση πωλήσεων την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, παρά τις προκλήσεις που οφείλονται στην COVID-19, με τη διακοπή λειτουργίας προμηθευτών να έχει προκαλέσει έλλειψη υλικών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Volvo Ex30

Τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις της Volvo Cars έφτασαν τα 47.223 αυτοκίνητα, σημειώνοντας μείωση 30,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Η πτώση σχετίζεται με έλλειψη σε εξαρτήματα που επηρέασε την παραγωγή, παρόλο που αυξήθηκε προς το τέλος του μήνα. Η ζήτηση για τα προϊόντα της Volvo Cars παρέμεινε ισχυρή σε αυτό το διάστημα.

Κατά τους εννέα πρώτους μήνες του 2021, ο αριθμός των αυτοκινήτων Volvo που διατέθηκαν online αυξήθηκε πάνω από 360% σε σχέση με το πρώτο εννεάμηνο του 2020. Η ανάπτυξη αυτή τροφοδοτήθηκε από την αυξημένη ζήτηση εκ μέρους των πελατών, σε συνδυασμό με μία ευρύτερη προσφορά σε περισσότερες αγορές.

Η σειρά Recharge των μοντέλων της Volvo Cars, με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, συνέχισε να ελκύει τους πελάτες. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge που πωλήθηκαν παγκοσμίως άγγιξε το 24,9% στο πρώτο εννεάμηνο και το 26,9% τον Σεπτέμβριο.

Οι πωλήσεις Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου στις Ηνωμένες Πολιτείες ανήλθαν σε 95.365 αυτοκίνητα, 29,6% περισσότερα σε σχέση με όσα πωλήθηκαν την ίδια περίοδο πέρυσι. Τον Σεπτέμβριο, πωλήθηκαν 9.350 αυτοκίνητα, 9,0% λιγότερα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2020, κυρίως λόγω της έλλειψης διαθεσίμων αυτοκινήτων.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις εννεαμήνου της Volvo Cars άγγιξαν τα 220.371 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τον Σεπτέμβριο, η έλλειψη διαθέσιμων αυτοκινήτων είχε επίπτωση στα στοιχεία των πωλήσεων, επηρεάζοντας τις επιδόσεις αγορών όπως η Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο και η Ιταλία. Το αποτέλεσμα ήταν μία πτώση στα 18.089 αυτοκίνητα, αριθμός που είναι μειωμένος κατά 41,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Οι πωλήσεις της Volvo Cars στην Κίνα ανήλθαν σε 132.610 αυτοκίνητα κατά το πρώτο εννεάμηνο, σημειώνοντας αύξηση 17,1% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Το Σεπτέμβριο πωλήθηκαν 9.696 αυτοκίνητα, 43,9% λιγότερα από την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Ακολουθεί λεπτομερής ανάλυση των πωλήσεων ανά περιοχή:

ΣεπτέμβριοςΙανουάριος-Σεπτέμβριος
20202021Μεταβολή20202021Μεταβολή
Ευρώπη30.90618.089-41,5%200.333220.37110,0 %
Κίνα17.2929.696-43,9%113.278132.61017,1 %
ΗΠΑ10.2749.350-9,0%73.60495.36529,6 %
Άλλο9.16410.08810,1%63.91382.30328,8 %
Σύνολο67.63646.452-30,2%451.128530.64917,6 %

 

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το XC60 συνέχισε να αποτελεί το best seller της Volvo Cars και την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, με πωλήσεις 162.596 αυτοκινήτων (2020: 131.091). Ακολούθησαν το XC40 με συνολικές πωλήσεις 156.920 αυτοκινήτων (2020: 121.905 μονάδες) και το Volvo XC90 με 80.402 αυτοκίνητα (2020: 61.327 μονάδες).