«Η νέας εποχή της Lancia ξεκινά σήμερα, με το νέο λογότυπο και ένα ξεκάθαρο σχεδιαστικό όραμα.»
Με αυτά τα λόγια ο κ. Luca Napolitano, CEO της Lancia εγκαινίασε το νέο ξεκίνημα της ιστορικής ιταλικής μάρκας, δίνοντας παράλληλα το στίγμα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θα ακολουθηθεί.
«Εν αναμονή του νέου Ypsilon, του πρώτου μοντέλου της νέας Lancia, παρουσιάζουμε το Lancia Pu+Ra Zero, ένα τρισδιάστατο μανιφέστο που θα εμπνεύσει τα μοντέλα που θα λανσάρουμε την περίοδο 2024-2028. Είναι ένα έργο τέχνης, όπου το παρελθόν και το μέλλον βρίσκονται σε συνεχή επαφή, όπως και η κομψότητα σε ισορροπία με το καινοτόμο πνεύμα. Σήμερα, ξεκινά η Αναγέννηση που θα εκπλήξει όλους τους φίλους της Lancia. Η Lancia θα είναι και πάλι μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην Ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων!»
Μέσα σε 116 χρόνια ιστορίας, υπήρξαν συνολικά επτά λογότυπα της Lancia, όλα με τη δική τους ξεχωριστή ιστορία και κομψότητα. Τώρα ήρθε η στιγμή για ένα νέο λογότυπο, το οποίο σηματοδοτεί την είσοδο της μάρκας στη νέα εποχή της κινητικότητας. Το νέο λογότυπο θα κοσμεί το νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας και τη νέα Delta. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της νέας εταιρικής ταυτότητας που θα εφαρμοστεί στις αρχές του 2024.
Εμπνευσμένο από το λογότυπο του 1957, το οποίο παρουσιάστηκε με τη Lancia Flaminia, το νέο λογότυπο αποτελεί ένα αυθεντικό κόσμημα, με κλασσική αισθητική, απλές γραμμές και πολυτελή χαρακτήρα. Κατασκευασμένο από αλουμίνιο εκφράζει του νέους γραφιστικούς κώδικες της μάρκας και αποτελεί το αποτέλεσμα προηγμένων τεχνολογιών που εφαρμόζονται στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και σε άλλους τομείς, όπως την ωρολογοποιεία.
Γεννημένο από τη σύνθεση των λέξεων “Pure” («Καθαρή») και “Radical” («Καινοτόμα»), το Lancia Pu+Ra Design είναι το όνομα της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Lancia, η οποία θα εμπνεύσει τα μελλοντικά μοντέλα της..
Οι απαλές και καθαρές γραμμές των Aurelia και Flaminia θα είναι εμφανείς στα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, μαζί με μοντέρνες εκφράσεις της καινοτομίας και την απλότητας, οι οποίες αντλούν έμπνευση από τη μόδα και την αρχιτεκτονική, αλλά και τη σπουδαία ιστορία της μάρκας στους αγώνες, όπως αυτή εκφράστηκε από μοντέλα όπως η Stratos και η Delta.
Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο της Lancia περιλαμβάνει τρία νέα μοντέλα, τα οποία θα παρουσιάζονται ανά δύο χρόνια με αρχή το 2024. Είναι μια δομημένη πορεία, η οποία εξελίσσεται με ταχύτητα ως μέρος του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, “Dare Forward 2030”. Αυτό είναι ξεκάθαρο και στη διαδικασία εξηλεκτρισμού, αφού το 2028, η μάρκα θα διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.