Στην ανανεωμένη γκάμα του HONDA Jazz προστέθηκε και η νέα έκδοση Advance Sport, ενώ ισχυρότερο είναι πλέον το υβριδικό σύστημα.
Το HONDA Jazz, από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του, μεταξύ άλλων, εκτιμήθηκε για την πρακτικότητα, τους εντυπωσιακούς εσωτερικούς χώρους και τα ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats. Η νέα του έκδοση, θέλοντας να ανταπεξέλθει όχι μόνο στις…οικογενειακές ανάγκες, αναβαθμίστηκε σε τομείς που θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς οδηγούς.
Εξωτερικά, το Jazz του 2023 δείχνει πιο δυναμικό με τη νέα σχεδίαση της μάσκας και το πιο σκούρο ένθετο προβολέων. Οι πιο σμιλευμένοι προφυλακτήρες μπροστά και πίσω συμπληρώνονται από ανάγλυφα κάτω τμήματα, ενώ ανανεωμένα είναι και τα χρώματα για τις ζάντες αλουμινίου της έκδοσης Advance.
Το πιο…σκληροτράχηλο Jazz Crosstar, ξεχωρίζει με την έντονη κυψελωτή σχεδίαση της μάσκας, τους νέους προφυλακτήρες με τα ασημί ένθετα που είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζουν με προστατευτικό του κάτω μέρους του αμαξώματος και τις νέες, ασορτί πλαϊνές ποδιές. Νέο φινίρισμα διαθέτουν και οι ζάντες αλουμινίου, ενώ υπάρχει και ο καινούργιος εξωτερικός χρωματισμός Fjord Mist blue.
Στο εσωτερικό, οι εκδόσεις Elegance και Advance διαθέτουν νέες επιλογές χρωμάτων, υλικών και φινιρισμάτων, ενώ στο εσωτερικό του Crosstar έχουν γίνει αλλαγές στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών ενώ νέες είναι και οι επενδύσεις των καθισμάτων. Ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης είναι το νέο φινίρισμα για το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και το τιμόνι των δύο ακτίνων.
Jazz Advance Sport
Στην γκάμα του Jazz έχει προστεθεί και η νέα, πιο σπορτίφ έκδοση Advance Sport. Διατίθεται στη νέα αποκλειστική απόχρωση Urban Gray, έχει διαφορετικό φινίρισμα στον εμπρός προφυλακτήρα, σπορ μάσκα τύπου πλέγματος, γυαλιστερούς μαύρους καθρέπτες και μοναδικές ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Στο εσωτερικό, η έκδοση Advance Sport ξεχωρίζει από την επένδυση των καθισμάτων που έχει συνδυασμό μαύρου συνθετικού suede και γκρι συνθετικού δέρματος, ενώ ένα νέο τιμόνι τριών ακτίνων, το κεντρικό υποβραχιόνιο και τα πάνελ θυρών αναδεικνύονται με μία κίτρινη ραφή.
Τις υποσχέσεις που αφήνει η εξωτερική εμφάνιση του Jazz αναλαμβάνει να ικανοποιήσει η τελευταία γενιά του υβριδικού συστήματος κίνησης e:HEV. Περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τρία «έξυπνα» προγράμματα οδήγησης.
Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 10 kW (14 ίππους), ανεβάζοντας τη συνολική ισχύ του στα 90 kW (122 ίππους), ενώ το μοτέρ-γεννήτρια αποδίδει επιπλέον 8 kW, ανεβάζοντας τη συνολική μέγιστη ισχύ του στα 78 kW (106 ίππους). Ο βενζινοκινητήρας των 1.5 λίτρων με άμεσο ψεκασμό έχει κερδίσει σε απόδοση 7 kW με αποτέλεσμα να φτάνει πλέον τα 79 kW (107 ίππους). Η ροπή παραμένει στα 131 Nm. ενώ οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 102 γραμ./χλμ. και 106 γραμ./χλμ. για την έκδοση Advance Sport.
Βελτιωμένο είναι και το αυτόματο κιβώτιο, ενώ οι εκδόσεις Crosstar, Elegance και Advance υπόσχονται καλύτερη αίσθηση κατά τη επιτάχυνση. Στην Advance Sport η χαρτογράφηση του πεντάλ του γκαζιού έχει αλλάξει ώστε να προσφέρει αυξημένη ισχύ κατά την οδήγηση και βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόκρισης. Επιπλέον, το linear shift control έχει αναβαθμιστεί προκειμένου να προσφέρει στον βενζινοκινητήρα ένα υψηλότερο σημείο αλλαγής ταχυτήτων που προσδιορίζεται στις 6.300 σ.α.λ. Διαφορετικές είναι και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης. Η σκληρότητα των εμπρός ελατηρίων έχει μειωθεί κατά 8%, των πίσω έχει αυξηθεί κατά 20% ενώ υπάρχουν και σκληρότερα αμορτισέρ.
H νέα γενιά του HONDA Jazz διαθέτει πολυάριθμα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, τα οποία συμπληρώνουν τους στάνταρ δέκα αερόσακους, μεταξύ των οποίων του αερόσακου γονάτου και των κεντρικών αερόσακων.
Αν πάντως είστε από αυτούς που είχαν…παραπονεθεί στη HONDA για την ικανότητα ρυμούλκησης, πρέπει να ξέρετε ότι το Jazz e:HEV μπορεί να ρυμουλκήσει πλέον 500 κιλά, όπως μικρά τρέιλερ ή σχάρες μεταφοράς ποδηλάτων.