Μύρισε…Ράλι Ακρόπολις στο Ελευθεροχώρι και στην Ελάτεια, διαδρομές στις οποίες εξελίχθηκε το χωμάτινο Ράλι Φθιώτιδος, με νικητές τους Τσουλόφτα- Ηλία.
Στο ασφάλτινο Ράλι Φθιώτιδος, που προηγήθηκε το Σάββατο, ένα σπασμένο ημιαξόνιο στο VW Polo R5, δεν άφησε τους Αλέξανδρο Τσουλόφτα-Στέλιο Ηλία να διεκδικήσουν τη νίκη. Το πρωί της Κυριακής όμως, στις δύο αμιγώς ακροπολικές, επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές οι Κύπριοι πρωταθλητές δεν είχαν πρόβλημα. Ήταν ταχύτεροι σε όλες τις διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης και της power stage, πανηγυρίζοντας έτσι, άλλη μια νίκη επί ελληνικού εδάφους φέτος. Με αυτό τον τρόπο αναδείχθηκαν πρωταθλητές Ελλάδας για δεύτερη φορά, με έναν αγώνα να απομένει για την ολοκλήρωση του θεσμού.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης με SKODA Fabia Rally2 Evo που αν και δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των νικητών, έκαναν έναν αγώνα χωρίς προβλήματα.
Οι εντυπωσιακοί Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης με MITSUBISHI Lancer Evo IX τερμάτισαν τρίτοι, κέρδισαν την Ομάδα Ν και αναδείχθηκαν Πρωταθλητές Ν για το 2023.
Στα δικίνητα, σκληρή μάχη δόθηκε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα μεταξύ των νικητών των δύο προηγούμενων αγώνων του πρωταθλήματος. Τελικοί νικητές ήταν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου με PEUGEOT 208 Rally4.
Mόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω τους ακολούθησαν οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, οι οποίοι με FORD Fiesta Rally4 ήταν πρώτοι στην κατηγορία C5.
Τα δύο πληρώματα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τη σκόνη προπορευόμενων συνδυασμών σε διαφορετικές ειδικές, με τους αγωνοδίκες να αφαιρούν τελικά 30 δευτερόλεπτα από τον συνολικό χρόνο του καθενός.
Στην τρίτη θέση της F2 ολοκλήρωσαν οι Χρύσος Παντελή-Βασίλης Κούγιας με PEUGEOT 208 R2, κάνοντας μια καλή προπόνηση ενόψει της συμμετοχής τους στο Ράλι Ακρόπολις.
Στην έκτη θέση του αγώνα τερμάτισαν οι Ιωάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης με MITSUBISHI Lancer Evo VI, καθυστερώντας σημαντικά στην δεύτερη ειδική καθώς είχαν κλατάρισμα στα τελευταία χιλιόμετρα της διαδρομής.
Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Μάριος Ξανθάκος-Νίκος Καραθανάσης που συμμετείχαν με σκοπό να εξοικειωθούν με το SKODA Fabia R5, το οποίο οδήγησαν για πρώτη φορά σε χωμάτινο τερέν.
Στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι τέσσερις φορές πρωταθλητές Βουλγαρίας, Miroslav Angelov – Georgi Gadzhev με SKODA Fabia Rally2.
Ένατοι στη γενική κατάταξη και δεύτεροι στην Ομάδα Ν ήταν οι Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης με MITSUBISHI Lancer Evo IX. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Craig Drew με SKODA Fabia Rally2 Evo. Ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 ήταν στην τρίτη θέση στα μέσα του αγώνα, ωστόσο μια σπασμένη ζάντα στο δεύτερο Ελευθεροχώρι τον ανάγκασε να χάσει χρόνο και να υποχωρήσει στην κατάταξη.
Στην τρίτη θέση της Ομάδας Ν τερμάτισαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης με MITSUBISHI Evo IX. Στην πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα ράλι, ο Νίκος Βιγκόπουλος συμπλήρωσε το βάθρο της C5, με συνοδηγό στο FORD Fiesta R2T τον Νίκο Ζακχαίο.
Το χειροκρότημα των θεατών πάντως απέσπασαν οι τοπικοί Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας με TOYOTA Corolla AE101 τερματίζοντας στη 15η θέση της γενικής.
Στη C6, οι Θανάσης Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος με TOYOTA Yaris κυριάρχησαν κερδίζοντας όλες τις ειδικές του αγώνα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Πυργιώτες Δημήτρη Σταυρόπουλο-Δημήτρη Πανούτσο με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας με NISSAN Micra K11.
Στον αναμφίβολα, δύσκολο και σκληρό αγώνα, από τα 39 πληρώματα που εκκίνησαν, τερμάτισαν μόλις τα 23. Μεταξύ των άτυχων ήταν οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός με ένα ολοκαίνουργιο RENAULT Clio Rally3, σκαρφαλώνοντας έως την πέμπτη θέση γενικής. Ωστόσο, ένα πρόβλημα κλαταρισμένο ελαστικό στην αρχή και ένα πρόβλημα υγείας του οδηγού στη συνέχεια, τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν πρόωρα την προσπάθειά τους.
Λίγο πριν την τρίτη ειδική διαδρομή εγκατέλειψαν οι “Flandy” – Στεφανής με SKODA Fabia R5. Ένα σκασμένο λάστιχο ανάγκασε τους Κωνσταντίνο Τζέμο-Δημήτρη Σαΐνη (MITSUBISHI Lancer Evo IX) σε εγκατάλειψη. Νωρίς εγκατέλειψαν οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης με FORD Fiesta R2, ενώ ένα σπασμένο ημιαξόνιο έστειλε εκτός αγώνα τους Ντίνο Αντωνίου-Απόστολο Μακάριο με FORD Escort MKII, ενώ από πρόβλημα στην ανάρτηση του FORD Escort MKII εγκατέλειψαν και οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας.
Οργανωτής του αγώνα ήταν η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και συνδιοργανωτές η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, ο Οργανισμός Πολιτιστικής Ανάπτυξης Στερεάς Ελλάδας (Ο.Π.Α.ΣΤ.Ε.) ο Δήμος Λαμιέων, ο Δήμος Δελφών, ο Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας, ο Δήμος Καμένων Βούρλων και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος.
Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Χωμάτινου Ράλι Φθιώτιδος 2023.