Το RENAULΤ Clio ανανεώνεται, γίνεται υβριδικό, πιο σύγχρονο και πιο…συνδεδεμένο διατηρώντας τα βασικά του χαρακτηριστικά.
Το RENAULT Clio από το 1990 που κυκλοφόρησε, γνώρισε αμέσως μεγάλη επιτυχία με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του παγκοσμίως, να έχουν φτάσει τις 16 εκατομμύρια.
Όλα αυτά τα χρόνια κέρδισε αρκετές διακρίσεις. Δύο φορές αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στην Ευρώπη, ενώ το 2014 κέρδισε τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα». Χωρίς αμφιβολία, υπήρξε ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα πόλης για πέντε…γενιές.
Τώρα ήρθε η ώρα της ανανέωσης και το Clio του 2024 είναι έτοιμο. Οι διαστάσεις του παραμένουν ίδιες. Έχει μήκος 4.053 χιλ. πλάτος 1.988 και 1.439 χιλ. ύψος. Η σιλουέτα του όμως είναι σημαντικά αλλαγμένη ακολουθώντας τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής φίρμας.
Ειδικά το εμπρός μέρος είναι ριζικά ανασχεδιασμένο, με αποτέλεσμα ο χαρακτήρας του να είναι πιο δυναμικός. Αν και σημαντικά αλλαγμένο πάντως, καταφέρνει να είναι αναγνωρίσιμο, αφού δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για Clio. Εκτός και αν κάποιος το…μπερδέψει με το νέο MITSUBISHI Colt που σας παρουσίασε πρόσφατα το gonews.gr. Θυμηθείτε το ΕΔΩ.
Νέος, γαλλικός φινετσάτος αέρας πνέει και στο εσωτερικό του νέου RENAULT Clio. Υπάρχουν καινούργιες ταπετσαρίες, ποιοτικότερα υλικά και νέοι χρωματισμοί. Ξεχωρίζει βέβαια το ταμπλό που περιλαμβάνει μια ψηφιακή οθόνη, που εκτείνεται διαγώνια, από 7 έως 10 ίντσες.
Σε μια προσπάθεια να διαθέτει την καλύτερη συνδεσιμότητα στην κατηγορία του, έχει πλέον μια τεράστια γκάμα ενσωματωμένων τεχνολογιών που διευκολύνουν την οδήγηση και αναβαθμίζουν την ψηφιακή εμπειρία. Χάρη στο σύστημα πολυμέσων Renault Easy Link με ασύρματη συνδεσιμότητα smartphone, ρυθμίσεις Multi Sense και τα 20 συστήματα υποστήριξης οδηγού, το νέο Clio αναμένεται να είναι πιο… συνδεδεμένο από ποτέ. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης που υπόσχεται βελτιωμένη αίσθηση και ακρίβεια.
Για την κίνησή του θα υπάρχουν αρκετές επιλογές. Ξεχωρίζει η πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech των 145 ίππων. Η οποία διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και ένα βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων με 94 ίππους. Αυτή η έκδοση διαθέτει περισσότερες από 150 πατέντες, πολλές από τις οποίες προέρχονται από την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η RENAULT από την εμπλοκή της στη Φόρμουλα-1. Έχει κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. και χαμηλές εκπομπές ρύπων που ξεκινούν από 95 γραμ./χλμ.
Υπάρχει ακόμα, η έκδοση διπλού καυσίμου TCe 100 LPG. Με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα, τη χαμηλή κατανάλωση και την αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα. Η γκάμα συμπληρώνεται από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 90 ίππων, αλλά και τον ατμοσφαιρικό 1.0 SCe των 65 ίππων για όσους αναζητούν οικονομικές αστικές αναζητήσεις.
Παραμένει και ο γνώριμος πετρελαιοκινητήρας dCi των 100 ίππων, που προσφέρει χαμηλή κατανάλωση και εξαιρετική ροπή.
Το νέο Clio θα είναι διαθέσιμο σε επτά χρώματα αμαξώματος, ενώ όπως και το νέο Austral, θα κυκλοφορήσει και στη σπορ έκδοση Esprit Alpine.