FIAT Panda by M-Sport με …καρδιά FORD Fiesta R5 (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Η M-Sport πήρε ένα ταπεινό FIAT Panda και το μετέτρεψε σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό, εξοπλισμένο με όλα τα…καλούδια του.

 

Η M- Sport έχει γίνει γνωστή ως η εταιρεία που έχει αναλάβει τη συμμετοχή της FORD στο WRC.  Με μεγάλη εμπειρία και πολυάριθμες επιτυχίες στους αγώνες ράλι, η ομάδα του Malcom Wilson, έχει εξελίξει και προετοιμάσει πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα. Το πιο ξεχωριστό δημιούργημά της όμως, δεν είναι FORD! Ή μάλλον, έτσι δείχνει…

Ο λόγος για ένα FIAT Panda που προκαλεί…Panda’monium!

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της M-Sport ξεκίνησε τη ζωή του ως ένα τυπικό FIAT Panda που κυκλοφορούσε στους δρόμους τη δεκαετία του ’90. Μετά από μήνες επίπονης σχεδίασης και επεξεργασίας, έφυγε από το Dovenby Hall ως ένα πλήρως αγωνιστικό αυτοκίνητο, έτοιμο να βάλει…φωτιά σε χωμάτινες ή ασφάλτινες ειδικές διαδρομές.

Η ομάδα των μηχανικών που εργάστηκε στο Panda, είχε ως βάση ένα Fiesta R5 Mk1. Tο πιο επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο για ιδιώτες, που κατασκευάστηκε ποτέ από την M-Sport.

Το αρχικό αμάξωμα του FIAT Panda διευρύνθηκε προσεκτικά κατά 360 χιλιοστά για να ταιριάζει στο πλαίσιο του Fiesta. Στόχος ήταν να μην αλλάξει το αρχικό σχήμα του Panda. Οι θόλοι των τροχών βέβαια σμιλεύτηκαν και μεγάλωσαν. Με το αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα επιθετικό, θυμίζοντας κάτι από τα αυτοκίνητα τους γκρουπ Β.

Κάτω από το καπό του Panda by M-Sport τοποθετήθηκε ένας κινητήρας Ford EcoBoost 1,6 λίτρων, που αποδίδει κοντά στους 300 ίππους, έχοντας ροπή 450 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός πεντατάχυτου σειριακού κιβωτίου.

Θέλοντας να θυμίζει το αρχικό μοντέλο, το εσωτερικό του εξοπλίστηκε με ένα ταμπλό εμπνευσμένο από τα πρώτα Panda. Μπήκαν και αγωνιστικά καθίσματα με ζώνες έξι σημείων, αλλά και ένα roll-cage, προδιαγραφών της FIA. Το πίσω κάθισμα βέβαια θυσιάστηκε και τη θέση του πήρε ο χώρος αποθήκευσης του εφεδρικού τροχού.

Και ως φόρος τιμής στο αρχικό μοντέλο, στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε ένα ανάγλυφο σήμα “PANDA 4×4”.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Που θα κολυμπήσετε: Οι ακτές με Γαλάζια Σημαία, οι καθαρότερες παραλίες και οι ακατάλληλες...

Περισσότερες από 600 ελληνικές ακτές έχουν καταφέρει μέσα στο 2025 να εξασφαλίσουν το διεθνές βραβείο ποιότητας «Γαλάζια Σημαία», ενώ υπάρχουν και παραλίες ακατάλληλες για...

MG ZSMax Hybrid+ : Η υβριδική…ευρυχωρία σε άλλο επίπεδο

To MG ZSMax Hybrid+ είναι ένα SUV με κορυφαίους χώρους, αλλά και με ένα υβριδικό σύστημα που ξεφεύγει από τα δεδομένα της κατηγορίας.     «Είμαι στη...

Ήρθε το FORD Ranger Plug-In Hybrid – Τιμές

Άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, σε δύο πλουσιότατες εκδόσεις, είναι το νέο FORD Ranger Plug-In Hybrid, το οποίο φορτίζει στο σπίτι και πηγαίνει παντού.     Το...

HYUNDAI Ioniq 6 N: Και τα σεντάν έχουν…ψυχή, 650 ίππων (video)

Το HYUNDAI Ioniq 6 N είναι ένα σπορ σεντάν υψηλών επιδόσεων, που με τις εξωπραγματικές επιδόσεις του και τις αγωνιστικές προδιαγραφές του, αλλάζει τα...

VIDEO: Στα άδυτα των Hypercars του WEC

Δείτε τη συνεργασία που απαιτείται από ανθρώπους και μηχανές για να πρωταγωνιστήσει μια ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.     Για να νικήσει κάποιος στους αγώνες αντοχής...

JEEP Avenger με μειωμένες τιμές

Το μικρότερο και πιο προσιτό μοντέλο της JEEP, το Avenger διατίθεται πλέον με ακόμα πιο δελεαστικές τιμές.     Το Avenger, είναι το πιο πολυσυζητημένο σύγχρονο μοντέλο...

ZEEKR: Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Η GEO Mobility Hellas φέρνει στην Ελλάδα τη ZEEKR, την πολυτελή μάρκα του ομίλου GEELY.     Η…επέλαση των Κινέζων στην αγορά αυτοκινήτων της Ελλάδας συνεχίζεται. Με...

FORD Power Promise: Η λύση για τις ηλεκτρικές…ανησυχίες

Με την πρωτοβουλία FORD Power Promise η Ford Motor Ελλάς κάνει πιο εύκολη τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες των υποψήφιων αγοραστών.     Μια μελέτη...