H HYUNDAI αποκάλυψε το αναβαθμισμένο i20 N Rally1 Hybrid, με το οποίο στοχεύει να πρωταγωνιστήσει στο WRC την ερχόμενη σεζόν.
Μετά την TOYOTA και τη FORD, ήρθε η σειρά και της HYUNDAI να παρουσιάσει το αγωνιστικό της όπλο για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι του 2024.
Το γνωστό i20 N έχει πλέον εξωτερικές διαφοροποιήσεις που εστιάζονται στα χρώματα. Κυριαρχεί βέβαια το σήμα της Shell, με την οποία η HYUNDAI Motorsport συμπληρώνει δέκα χρόνια συνεργασίας.
Φυσικά έχουν γίνει και διάφορες βελτιώσεις, κυρίως στην αξιοπιστία αλλά και το βάρος του i20 N Rally1 Hybrid. Έτσι οι άνθρωποι της ομάδας πιστεύουν ότι θα αυξηθεί η ανταγωνιστικότητά του.
Γιατί αν και υποστηρίζουν ότι στόχος τους είναι να στεφθούν πρωταθλητές κατασκευαστών το 2025 και το 2026, όλοι ξέρουν ότι αυτήν τη χρονιά είναι η μεγάλη τους ευκαιρία.
Άλλωστε, σε αντίθεση με την TOYOTA και τη FORD, διαθέτουν μια πανίσχυρη, από πλευράς πληρωμάτων, ομάδα.
Τα δύο πληρώματα που θα διεκδικήσουν τον τίτλο θα είναι οι Thierry Neuville – Martijn Wydaeghe και οι Ott Tanak – Martin Jarveoja που επέστρεψαν μετά από μια χρονιά στην M-Sport FORD.
Ένα τρίτο i20, ανάλογα με τον αγώνα, θα μοιράζονται οι Dani Sordo – Candido Carrera, Esapekka Lappi – Janne Ferm και Andreas Mikkelsen – Torstein Eriksen. Στόχος τους θα είναι μια θέση στο βάθρο, αλλά κυρίως να…κόβουν βαθμούς από τους ανταγωνιστές των βασικών πληρωμάτων.
Κατά τη διάρκεια των πρώτων δύο ετών της υβριδικής εποχής του WRC, η HYUNDAI Shell Mobis πέτυχε 7 νίκες και ανέβηκε 13 φορές στο βάθρο. Χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποιον τίτλο. Ωστόσο, το 2024 μάλλον είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να διεκδικήσει το πρώτο της πρωτάθλημα οδηγών.
Οι δοκιμές για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο πάντως συνεχίζονται.